// کد مطلب: ۱۴۱۰۰۲

بهنوش بختیاری

تبریک تولدت گرم بهنوش بختاری برای عزیزدلش | بهنوش بختیاری در جشن تولد

تبریک تولدت گرم بهنوش بختاری برای عزیزدلش | بهنوش بختیاری در جشن تولد
لینک کوتاه کپی شد

تبریک تولد بسیار گرم و صمیمانه بهنوش بختیاری به خواهرزاده اش

به گزارش طلانیوز: بهنوش بختیاری بازگر سینما و تلویزیون ایران در سال 1354 در تهران زاده شد. اصالت او بختیاری و از لر های کشورمان است. بهنوش بختیاری در سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرد. بهنوش بختیاری فرزندی ندارد اما سرپرستی سه دختر در بهزیستی را بر عهده دارد. اخیرا از بهنوش بختیاری عکسی در رابطه با تولد خواهر زاده اش منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده میکنید:

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت. خانم بازیگر در حین فعالیت به عنوان منشی صحنه دوره ای یکساله را زمینه تئاتر زیرنظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند.

بهنوش بختیاری که سودای بازیگر شدن را در همان دوران که به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد را در سر داشت اولین بار در سال 75 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت.

پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

تبریک تولدت گرم بهنوش بختاری برای عزیزدلش | بهنوش بختیاری در جشن تولد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه