// کد مطلب: ۱۴۱۱۲۴

احسان علیخانی

احسان علیخانی کرونا گرفت؟

احسان علیخانی کرونا گرفت؟
لینک کوتاه کپی شد

بیماری احسان علیخانی چیست؟ علت کاهش وزن و مریضی و بیماری احسان علیخانی و جزئیات خبر را در این بخش میخوانید.

به گزارش رصد ورزشی : ماجرای بیماری احسان علیخانی و افشاگری وی درباره بیماری سخت در فینال فصل دوم عصر جدید در شب مبعث باعث شد تا طرفدارانش نگران شوند و پیگیر آخرین وضعیت جسمانی و سلامتی مجری ماه عسل و عصر جدید شوند. جزئیات خبر را در ادامه میخوانید احسان علیخانی که در آخرین اجرایی که در اسفند 99 در عید مبعث به مناسبت فینال فصل دوم عصر جدید داشت، توضیح داد که دچار مریضی سخت شده و اکنون نیز به زور آمپول و دارو و قرص روی طندلی نشسته است.

او مانند همیشه شاداب و سرزنده نبود و کاهش وزن محسوسی نیز داشت و بسیار بی حال بود . او گفت که دلیل این بی حالی بیماری است که دچار آن شده و توضیحات را در آخرین دقایق اجرای فینال عصر جدید 2 مطرح کرد.

او گفت که کرونا نگرفته اما به خاطر بیماری که دارد با زور قرص و آمپول روی صندلی نشسته است. علیخانی جزئیاتی از بیماری اش نگفت فقط از مردم خواست به خاطر این روزهای سخت رای بدهند .او ضمن عذرخواهی از کمبودها و کاستی و حواشی عصر جدید از مردم و بینندگان و عوامل برنامه عصر جدید عذرخواهی کرد و گفت: اگر در این مدت ناراحتی و یا کمبودی بوده و یا بخشی از برنامه خوب نبوده و باعث ناراحتی و رنجش شما بوده ، عدرخواهی میکنم و همه بر گردن من است و اگر خوب و مورد پسند بوده ، حاصل تلاش 300 نفر از عوامل عصر جدید بوده است. او سپس گفت: اگر عمری باقی بود در لحظه تحویل سال 1400 با معرفی فینالیست این سری از عصر جدید در خدمت مردم خواهیم بود .

البته او کلمات و جملات را با ناراحتی و بغض ادا میکرد و به قول معروف احسان علیخانی همیشگی نبود . با آرزوی سلامتی برای بهترین مجری و برنامه ساز کشورمان و شفای عاجل از خدای متعال.

احسان علیخانی، تهیه کننده، مجری، کارگردان و دستیار کارگردان ایرانی در 15 آبان 1361 در تهران متولد شد. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است عاشق مادرش است اما در هیچ یک از گفت‌وگو‌های او نشانی از پدرش نیست.

فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است

احسان علیخانی کرونا گرفت؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه