// کد مطلب: ۱۴۳۴۹۰

نسرین مقانلو | ازدواج نسرین مقانلو | نوه نسرین مقانلو

ببینید | خواستگاری دختر جوان از پسر نسرین مقانلو

ببینید | خواستگاری دختر جوان از پسر نسرین مقانلو
لینک کوتاه کپی شد

ویدیوی دیده نشده از ماجرای خواستگاری یک دختر از نسرین مقانلو برای پسرهایش خبرساز شد

نسرین مقانلو بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نسرین مقانلو سریال های خاطره انگیزی ایفای نقش کرده است . نسرین مقانلو در شبکه های مجازی دستمایه شوخی بسیاری از کاربران نیز قرار گرفته است . چندی پیش عکسی از نسرین مقانلو لب ساحل حسابی وایرال شد . در ادامه ویدیوی دیده نشده از خواستگاری از پسر های نسرین مقانلو را می بینید .

نسرین مقانلو در نمایی از سفر در خانه
نسرین مقانلو بازیگری که در آثار موفق تلویزیونی میتوان ردپایی از او را مشاهده کرد در جدیدترین فیلم تلویزیونی خود راهی شبکه نسیم شد . این بانوی هنرمند صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از خودش در نمایی از فیلم سفر در خانه به روز کرد .

نسرین مقانلو با انتشار این عکس نوشت:

نسرین مقانلو در سریال سفر در خانه
این روزها خیلی خسته ام...

سریال(سفر در خانه) پخش از شبکه"نسیم" از شهریور ماه کارگردان"بهمن گودرزی"

سریال سفر در خانه با بازی نسرین مقانلو و بهنوش بختیاری کاری برای شبکه نسیم است که از تصویربرداری خود را در دهه دوم خرداد در تهران آغاز کرده و عوامل این سریال هم اکنون در حال تصویربرداری ادامه این سریال هستند تا برای شهریور ماه آماده پخش شود.

نسرین مقانلو دیگر هنرمند این سریال است که نقش متفاوتی را در کنار بازیگران طنز این سریال مثل بهنوش بختیاری و امیر نوری ایفا میکند.

سریال سفر در خانه در 17 قسمت 35 دقیقه ای به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی عباس اکبری و سعید کمانی برای پخش از شبکه نسیم تولید می شود .

ببینید | خواستگاری دختر جوان از پسر نسرین مقانلو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه