// کد مطلب: ۱۴۳۵۴۶

احسان علیخانی | عروس احسان علیخانی | همسر احسان علیخانی

مراسم ازدواج علیخانی در باغسرا | همسر احسان علیخانی کیست ؟

مراسم ازدواج علیخانی در باغسرا | همسر احسان علیخانی کیست ؟
لینک کوتاه کپی شد

عکسی از احسان علیخانی در مراسم عروسی و عقد شایعه ازدواج او و برادرش را وایرال کرد .

به گزارش طلانیوز : احسان علیخانی مجری باتجربه سینما و تلوزیون است . احسان علیخانی در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . احسان علیخانی در برنامه های زیادی اجرا داشته است و از مجریان باتجربه و پرطرفدار صداوسیما محسوب می شود . احسان علیخانی بالای 15 سال است که در تلوزیون در حال اجرا و ساخت برنامه است عکسی از احسان علیخانی در مراسم عقد یکی از مهمانان برنامه ماه عسل منتشر شده است که شایعه ازدواج خودش و برخی های شایعه ازدواج برادر احسان علیخانی را به راه انداخته اند . این دو هیچکدام صحت ندارد و احسان علیخانی مجرد می باشد .

زندگی شخصی احسان علیخانی
احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است.

احسان علیخانی در دوران کودکی

مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند.

علیخانی در برنامه ای از ماه عسل در مقابل اصرار مهمان خود که پدر و مادرش در سیزده سالگی جدا شده بودند در مورد اینکه وی را درک نمی کند گفت :

خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال را هم ندیدم.

از مهرورزان تا ساخت تیزر

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراندم سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شدم

تجربه بازیگری

بعنوان اولین آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال 1380 وقتی 19 ساله بودم بازی کردم و دستیار هم بودم

ورود به تلویزیون

در سال 1383 وقتی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را شروع کرد

از جزر و مد تا ماه عسل

سال 1383 برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه از سال 1384 وقتی 23 ساله بود با اجرای برنامه جزر و مد دیده شد تا اینکه برنامه ماه عسل را سال 1386 شروع کرد

تحصیلات احسان علیخانی
احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

ازدواج احسان علیخانی
شایعات زیادی در مورد همسر احسان علیخانی در فضای مجازی به گوش می رسد اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد.

مراسم ازدواج علیخانی در باغسرا | همسر احسان علیخانی کیست ؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه