// کد مطلب: ۱۴۳۵۵۰

شهاب حسینی

کتک خوردن شهاب حسینی از بازیگر زن معروف | اختلاف شهاب حسینی و همسرش در فیلم فاش شد

حجم ویدیو: ۶.۳۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۵ دانلود ویدیو
لینک کوتاه کپی شد

ویدیوی دیده نشده از شهاب حسیینی در اینستاگرام وایرال شد .

به گزارش طلانیوز : شهاب حسینی بازیگر باتجربه در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . شهاب حسینی در سریال های شبکه نمایش خانگی مانند شهرزاد بازی درخشانی داشته است از شهاب حسینی می توان به عنوان پرافتخار ترین بازیگر ایرانی نیز اسم برد . در ادامه ویدیویی از گزیده بازی های شهاب حسینی را تماشا کنید .

ماشین شاسی بلند شهاب حسینی
شهاب حسینی بازیگر محبوب و پر انرژی سینما و تلویزیون که به تازگی اولین تجربه کارگردانی اش با نام طبقه وسط در حال اکران می باشد در کنار ماشینش مشاهده می کنید.

پدر و مادر و خانواده شهاب حسینی
شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

شهاب حسینی و برادرش در کنار سارا اسکندری گریمور

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

شهاب حسینی و پدرش سیدفخرالدین حسینی

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

شهاب حسینی و مادرش

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی
من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند.
بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری.
در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است

ماشین جدید شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی متولد 14بهمن 1352 در تهران است. آخرین مدرک تحصیلی او دیپلم علوم انسانی است وتحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روانشناسی نیمه تمام گذاشت.فعالیت شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و در سال 1377 با اجرادر تلویزیون کارش را ادامه داد. اولین کار اجرای تلویزیونی او جنگ اکسیژن بود .وی بازیگری را به صورت جدی در سال 1379 با نقش کوتاهی در سریال پس از باران آغاز کرد و با درخشش در مجموعه تلویزیونی "پلیس جوان"توانست قابلیت های خود را نشان دهد و فعالیتش در سینما را با بازی در فیلم سینمایی "آدمکها" به کارگردانی علی قوی تن ادامه داد.

کتک خوردن شهاب حسینی از بازیگر زن معروف | اختلاف شهاب حسینی و همسرش در فیلم فاش شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه