// کد مطلب: ۱۴۴۰۴۷

ترانه علیدوستی

همسر ترانه علیدوستی کیست؟

همسر ترانه علیدوستی کیست؟
لینک کوتاه کپی شد

ترانه علیدوستی از همسر بازیگرش رونمایی کرد

به گزارش رصدورزشی : ترانه علیدوستی بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان می باشد که در تاریخ 22 دی ماه 1362 در تهران متول شده است. ترانه علیدوستی در اولین حظورش در سینما با فیلم من ترانه 15 سال دارم توانست شهرت زیادی را کسب کند و حال یکی از پر افتخار ترین بازیگران ایرانی است. ترانه علیدوستی با جناب آقای علی منضور ازدواج کرده و یک دختر دارد.

ترانه علیدوستی

بازیگری علی منصور شوهر ترانه علیدوستی

علی منصور شوهر ترانه علیدوستی بازیگر سینما برای اولین بار در فیلم من به ایفای نقش پرداخته است.

کاراکتر مجتبی براتی در فیلم «من»، بازیگری دارد به نام «علی منصور» که همسر ترانه علیدوستی است. او با نخستین تجربه روی پرده سینما بودنش، یکی از نقش های کلیدی فیلم «من» را بازی می کند.

در روزهایی که خبر ازدواج ترانه علیدوستی پیچیده بود، سخن ها حول تاجری مقیم اروپا می گشت، اما حالا به نظر می رسد حرف های ترانه علیدوستی صحت داشته است که می گفت:«او تاجر نیست، اهل کشوری دیگر نیست و چند سال از من بزرگ تر نیست.»

فیلم سینمایی "من" اولین ساخته سهیل بیرقی است. کارگردانی که تجربه دستیار اولی و برنامه ریزی برای کارگردان هایی مثل عبدالرضا کاهانی، واروژ کریم مسیحی، رسول صدرعاملی، بهرام توکلی و حسن فتحی را در کارنامه کاری اش دارد. بیرقی اولین فیلمش را براساس فیلمنامه ای از خودش جلوی دوربین برد و البته از حضور عبدالرضا کاهانی به عنوان مشاور برای ساخت فیلمش استفاده کرد. لیلا حاتمی با بازی بسیار متفاوت در "من" نقش قهرمان فیلم را بازی می کند،شخصیت "آذر" یک زن مدرن و امروزی، ساختارشکن و ضد قانون است.احتمالاً در "من" و با شخصیت "آذر" تصویر تازه ای از لیلا حاتمی خواهیم دید، تصویری که توان بازیگری او را این بار در ایفای نقش زن های ناآرام نشان می دهد. طبق شنیده ها فیلم گرچه در فضای رئال با ساختاری کلاسیک ساخته شده اما لحن میانه ای دارد و خیلی هم جدی نیست.بهنوش بختیاری نیز در این فیلم با نقش و گریم بسیار متفاوتی ظاهر شده است.

بازیگران:لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علی استادی، علی منصور، سعید عطائیان و مانی حقیقی

همسر ترانه علیدوستی کیست؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه