// کد مطلب: ۱۴۴۳۲۴

مریم معصومی | ازدواج مریم معصومی | همسر مریم معصومی

گردش و تفریح مریم معصومی سوژه شد | عشق مریم معصومی لو رفت

گردش و تفریح مریم معصومی سوژه شد | عشق مریم معصومی لو رفت
لینک کوتاه کپی شد

عکس دیده نشده از مریم معصومی در اینستاگرام خبرساز شد .

مریم معصومی بازیگر جوان سینما و تلوزیون است . مریم معصومی در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . نقطه شروع بازیگری مریم معصومی در سریال سه دونگ سه دونگ بود . در ادامه عکس دیده نشده از مریم معصومی را مشاهده می کنید .

از کودکی مریم معصومی بیشتر بدانید
مریم معصومی دو خواهر و دو برادر دارد و خودش آخرین فرزند خانواده شان است،زمان کودکی شیطنت خاص و شخصیت جالبی داشته ،چرا که کوچکترین عضو خانواده بود بنابراین شرایط به گونه ای بوده است که از چهره معصوم او یک شخصیت بازیگوش و شیطون که کنجکاوی های خطرناک را به دنبال داشته ساخته بود.

در آن زمان او علاقه خاصی به خوانندگی داشت و همیشه با تیپ و قیافه های مختلف و با پوشیدن لباس های جورواجور یا بستن پارچه و چادر به دور سر و تنش ساعت ها جلوی آینه برنامه های مختلف اجرا می کرد و بیشتر اوقات همین بازی های انفرادی اسباب سرگرمی اش بود.

شهرت

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال 89 نقش کمرنگی رو بازی کرد، سپس بازی او در سریال مناسبتی ماه رمضان 1390 بنام سه دونگ سه دونگ از او چهره ساخت

اهل کار خونه نيستم

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نيستم

در خانه دست به سياه و سفيد نمی زنم ! خيلي کم پيش آمده که ظرف بشورم، مگر اين‌که مجبور شوم ! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با اين که تجربه ندارم اما دست پختم عاليه !


ورزش
به شدت ورزش می كنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار كلمه خلاصه می شود : بازيگری، ورزش، عكاسی و خواب !

شوهر ایده آل

در درجه اول تحصيلات خيلی برايم مهم است به خاطر اينکه می دانم دنيای آدم تحصيل کرده با دنيای آدم های ديگر فرق می کند خانواده هم يکي ديگر از فاکتورهای مهم برای من است اينکه آن مردم در چه خانواده ای زيرسايه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است

متاهل است

با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه 2 ساله از سال 1394 با عشقش خبر داد

مشخص نیست وی ازدواج کرده یا فعلا نامزد است

احساس تنهایی مریم معصومی در کودکی
این احساس تنهایی مریم معصومی حتی با وارد شدن به مدرسه هم باز به قوت خود باقی بود چراکه با وجود اینکه برعکس خانه اطرافش شلوغ بود اما ارتباط زیادی با دوستان و هم سن و سال هایش نداشت تا جایی که حتی در جشن تولد دوستانش هم شرکت نمیکرد.

علاقه مریم معصومی به خوانندگی
شیطنت هایش به قدری بود که حتی چندین بار منجر به صدمه دیدن او شده بود از جمله شیطنت های کودکی اش به این ماجرا می توان اشاره کرد:زمانی که یک بار برای خودش و در عالم کودکی اش خوانندگی می کرده،بر روی چهار پایه می ایستد و شیشه عطر را به عنوان میکروفون گرفته که یکهو چهار پایه میشکند و و در نهایت به شکستن دستش منجر می شود و چند روزی در بیمارستان بستری می شود.

ماجرای دیگری از شیطنت های معصومی این مورد هم یادآوری کنیم که بخاطر لجبازی و تک روی که صرفا با دوستان خود بازی نکند و مثل همیشه تنها باشد دوستانش به علت لج کردن با او با دوچرخه جلوی سر راه او می پیچند و این اتفاق باعث می شود نزدیک 7 بخیه به پایش بخورد.

او همیشه دوست داشت اسباب بازی هایش را با همبازی هایش تقسیم کند اما از آنجایی که با هیچکدام از هم سن و سالانش ارتباطی نداشت برای همین هیچوقت این موضوع برایش پیش نیامده بود و تجربه اش را نداشته است.

علاقه مریم معصومی به تئاتر
مریم معصومی همیشه علاقه به این داشت که وارد تئاتر شده و بازی در عرصه تئاتر را تجربه کند اما هیچوقت کیس و موردی که راضی کننده باشد برایش پیش نیامده بود تا اینکه بعد از مدت ها متن چلچلا به او پیشنهاد می شود و از آنجایی که متن پر محتوا و پر وزنی بوده با یک بار خواندن منقلب می شود اما برخلاف میل باطنی اش و ترس از اینکه بخاطر بی تجربگی و تازه کار بودن شاید نتواند روی صحنه برود از تصمیم خود منصرف می شود چرا که این کار دیالوگ های خیلی بلند در حد 15 خط داشته که او را شوکه کرده بود ولی پس از اینکه انصراف خود را اعلام می کند دلگرمی های کارگردان باعث می شود دوباره راغب به همکاری شود و در نهایت کاری از آب در آمده بود که همه بینندگان راضی بودند.سخت بودن چلچلا زمانی برای معصومی خیلی بیشتر حس شد که علاوه بر مونولوگ های بلند فیزیکال بودن کار هم به آن افزوده شد که نهایتا کسانی که کار تئاتر وی را دیدند معتقد به این بودند که ما یک مریم معصومی دیگر و متفاوتی را در این نمایش مشاهده کردیم.

گردش و تفریح مریم معصومی سوژه شد | عشق مریم معصومی لو رفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه