// کد مطلب: ۱۴۴۴۹۶

سریال بی گناه | دانلود سریال بی گناه | فیلیمو | قسمت اول سریال بی گناه

آتیلا پسیانی به «بی‌گناه» پیوست | بازیگران تاپ سریال بی گناه و زمان پخش آن

آتیلا پسیانی به «بی‌گناه» پیوست | بازیگران تاپ سریال بی گناه و زمان پخش آن
لینک کوتاه کپی شد

آتیلا پسیانی در سریال «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش رصد اقتصادی : صفحه خبری «فیلم نیوز» با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است: «آتیلا پسیانی با کاراکتر فرهنگ کثرتی در سریال بی‌گناه خواهد بود. سریال بی‌گناه با هنرنمایی آتیلا پسیانی، به زودی در فیلیمو منتشر خواهد شد. این سریال به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی به زودی و به صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر خواهد شد.»

سریال بی گناه

زمان پخش سریال بی گناه

پخش سریال بی گناه جدیدترین محصول فیلیمو از روز یکشنبه 6 شهریور 1401 آغاز شده و از این به بعد یکشنبه‌ها به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

خلاصه داستان سریال بی گناه

در خلاصه داستان سریال بی‌گناه آمده است: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه 25 سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف -استاد مشهور طراحی فرش- را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

محسن کیایی که سابقه نگارش سریال‌های مطرحی چون هم‌گناه را در کارنامه دارد، در این سریال نیز به همراه عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور داستانی پر پیچ و خم و پر قصه را به نگارش در آورده است که مخاطب را با تمام شخصیت‌های داستان همراه می‌کند.

در قسمت نخست حتما با اتفاق‌هایی غافلگیر می‌شوید که در قسمت‌های بعد باید معماهای آن را در تار و پود شخصیت‌ها و روابط میان آن‌ها جست‌وجو کنید.

سریال بی گناه

بیوگرافی و زندگینامه آتیلا پسیانی

نام :آتیلا

نام خانوادگی :پسیانی

متولد :1336

محل تولد :تهران

والدین :جمیله شیخی

فرزندان : ستاره پسیانی - خسرو پسیانی

همسر :فاطمه نقوی

آتیلا پسیانی متولد سال 1336 در تهران است , لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دارد , وی فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است.

مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود.دو فرزند دارد ، یک پسر و یک دختر ، دخترش ستاره نیز بازیگر است .

بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد.

سریال بی گناه

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی

فاطمه نقوی متولد سال 1333 در تهران است , لیسانس روان شناسی کودک از مدرسه عالی شمیران دارد ,وی بازیگر سینما و تئاتر است , بازی در تئاتر را از سال 1356 و حضور جلوی دوربین را از سال 1357 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال 1360 با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد. از فعالیتهای هنری اش عبارتند از :فیلم های دایره , نسل سوخته , دو فیلم با یک بلیت , گنج , گال و ….

بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی

ستاره پسیانی متولد سال 1361 در تهران است , او بیش از 15 سال است که بازیگر است و بیشتر کار تئاتر می کند و در سینما و تلویزیون فعالیت کمی دارد , وی در سال 1388 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد , از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از فیلم های روایت های ناتمام، موج سوم، زن سوم , ورود آقایان ممنوع و سریال بچه های من و کلاه قرمزی 88 و نمایش های متولد 61 , تریو , خانه, مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش, تجربه های اخیر و ….

آتیلا پسیانی به «بی‌گناه» پیوست | بازیگران تاپ سریال بی گناه و زمان پخش آن

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه