// کد مطلب: ۱۴۵۹۱۹

احسان علیخانی

احسان علیخانی دست در دست عشقش در باغسرا گذاشت | احسان علیخانی از همسرش رونمایی کرد

احسان علیخانی دست در دست عشقش در باغسرا گذاشت | احسان علیخانی از همسرش رونمایی کرد
لینک کوتاه کپی شد

عکس دیده نشده از احسان علیخانی و مادرش در باغ ویلای لاکچری خبرساز شد .

احسان علیخانی مجری باتجربه سینما و تلوزیون است . احسان علیخانی در سینما نیز حضور پیدا کرده است . در ادامه عکس دیده نشده از احسان علیخانی را مشاهده می کنید . احسان علیخانی پیش از این از علاقه خود به برنامه و فیلم سازی نیز گفته بود . در ادامه عکس جدید احسان علیخانی را مشاهده می کنید .

بیوگرافی کامل احسان علیخانی، مجری معروف
نام :احسان
نام خانوادگی :علیخانی
تاریخ تولد :1361/8/15
محل تولد :تهران
محل سکونت :تهران
تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران
وضعیت تاهل :مجرد

زندگی شخصی احسان علیخانی
احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است.

هنر اولویت دوم

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم

به همین خاطر برای کنکور درس خواندم تا اینکه سال 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم

از مهرورزان تا ساخت تیزر

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراندم سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شدم

تجربه بازیگری

بعنوان اولین و آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال 1380 وقتی 19 ساله بودم بازی کردم و دستیار هم بودم

احسان علیخانی در دوران کودکی

مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند.

علیخانی در برنامه ای از ماه عسل در مقابل اصرار مهمان خود که پدر و مادرش در سیزده سالگی جدا شده بودند در مورد اینکه وی را درک نمی کند گفت :

خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال را هم ندیدم.

تحصیلات احسان علیخانی
احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

ازدواج احسان علیخانی
شایعات زیادی در مورد همسر احسان علیخانی در فضای مجازی به گوش می رسد اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد.

ناگفته هایی از زندگی احسان علیخانی
احسان علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی (خواننده) بود و اولین نفری بود که بعد از فوت مرتضی پاشایی به‌صورت تلفنی روی خط برنامه گلخانه آمد و این خبر را اعلام کرد. او در میان هنرمندان به بازیگری رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقمند است.

احسان علیخانی یکی از طرفداران دو آتیشه تیم پرسپولیس است، او در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود. سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

احسان علیخانی دست در دست عشقش در باغسرا گذاشت | احسان علیخانی از همسرش رونمایی کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه