// کد مطلب: ۱۴۶۵۲۰

شقایق دهقان | حواشی شقایق دهقان | پیری شقایق دهقان | فیلم های شقایق دهقان

عکسی ناراحت‌کننده از شقایق دهقان | چهره داغون شقایق دهقان بعد از طلاق همه را شوکه کرد

عکسی ناراحت‌کننده از شقایق دهقان | چهره داغون شقایق دهقان بعد از طلاق همه را شوکه کرد
لینک کوتاه کپی شد

عکسی عجیب و ناراحت‌کننده از شقایق دهقان را ببینید.

به گزارش طلانیوز ؛ شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 بازیگر و نویسندهٔ مطرح ایرانی است. عمده فعالیت شقایق دهقان در مجموعه‌های تلویزیونی نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف شقایق دهقان ایفای شخصیت خانم شیرزاد در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است. شقایق دهقان از سال 1394 در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال 1396 به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی‌زبانان اروپا انتخاب شدند.

عکس ناراحت‌کننده شقایق دهقان را ببینید.

بیوگرافی شقایق دهقان
شقایق دهقان بازیگر و نویسنده متولد 4 اسفند سال 1357 در گیسن آلمان است. بعد از سه ماه از تولدش به دلیل اتمام تحصیلات پدرش با خانواده به ایران بازگشت. در مدت 6 سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمالی ایرانی ساکن شدند و سپس به تهران آمد. او اصلاتا بختیاری است.

ازدواج شقایق دهقان با مهراب قاسم خانی
همسرش مهراب قاسم خانی است که او هم نویسنده و طراح صحنه کارهای نود شبی تلویزیون است و این دو در جریان سریال طنز پاورچین مهران مدیری، با هم آشنا شدند. بیشترین فعالیت او در سریال های مهران مدیری بوده است. حاصل ازدواج شایق دهقان و همسرش یک پسر به نام نویان و یک دختر به نام نیروانا است.

خبر طلاق شقایق دهقان

چند وقتی می شود که خبر طلاق او و همسرش به صورت غیر رسمی و شایعه منتشر شده است ولی به نظر می رسد که خبر در حال جدی شدن است.

بیوگرافی مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان
مهراب قاسم خانی نویسنده ایرانی متولد 16 اذر سال 1350 در شهر تهران است. او فوق لیسانس نقاشی دارد و به جز نویسندگی طراح دکور و کارگردان نیز می باشد.او دو بار ازدواج کرده است و دو فرزند دارد.

سریالی که باعث شهرت شقایق دهقان شد
او در سریال ساختمان در نقش خانم شیرزاد ایفای نقش کرد که سال 90 چخش شد. در سال 1394 در برنامه خندوانه، یک اجرای استند آپ کمدی داشت و در سال 96 به همراه همسرش به عنوان داوران بخش استنداپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شروع فعالیت هنری شقایق دهقان
شقایق دهقان کار هنری را از سن 1 سالگی شروع کرد. در آن زمان برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد. در سال 1376 همزمان با امتحانات نهایی سال پهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به خانم گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

بعد از آن به پبشنهاد یکی از کارگردانان گروه کودک و تلویزیون در سریالش بازی کرد و به این ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک شروع کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپدیر خانواده تلویزیونی ها گردید. در این بین در دو فیلم به نام زیر نور ماه و فیلم سیندرلا هم ایفای نقش کرد.

نسبت فامیلی شقایق دهقان با بهاره رهنما
شقایق دهقان جاری بهاره رهنما بود که بهاره رهنما چند وقت پیش از همسرش جدا شد و حالا دیگر جای شقایق دهقان نیست. برادر شوهرش پیمان قاسم خانی است که یکی از بازیگران و نویسندگان ایرانی است.

آثار شقایق دهقان
فیلم و سریال های شقایق دهقان

سینمایی های شقایق دهقان

شرف خانواده فاضل ١٣٩٣
آتیش بازی١٣٩٢
گنجینه جواهر پشته س 1390
زیر نور ماه 1379
شقایق دهقان
سریال های تلویزیونی شقایق دهقان

سر به راه (1393)
یادداشت های یک زن خانه دار (1393)
قایم موشک
پژمان (1392)
مهرآباد (1392)
دزد و پلیس 1391
مسیر انحرافی1391
ساختمان پزشکان1390
مرد هزار چهره 1387
شب می گذرد 1387
مسافران 1388
زن بابا 1389
باغ مظفر 1385
شب های برره 1384
کوچه اقاقیا 1382
پاورچین 1381
مثل زندگی 1379
دختران 1379 به عنوان بازیگر مهمان
بیست 1377

عکسی ناراحت‌کننده از شقایق دهقان | چهره داغون شقایق دهقان بعد از طلاق همه را شوکه کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه