// کد مطلب: ۱۴۹۴۸۰

مازیار لرستانی | حواشی مازیار لرستانی | اخبار مازیار لرستانی | فیلم‌های مازیار لرستانی

شفاف سازی مازیار لرستانی درباره ازدواجش/ لرستانی آب پاکی را روی دست همه ریخت

شفاف سازی مازیار لرستانی درباره ازدواجش/ لرستانی آب پاکی را روی دست همه ریخت
لینک کوتاه کپی شد

مازیار لرستانی با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش، صحبتی در مورد ازدواجش کرد.

به گزارش طلانیوز؛ مازیار لرستانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. مازیار لرستانی بهد از تغییر جنسیت، به کلی عوض شده است . چهره‌ای مردانه به خود گرفته است. اینستاگرام مازیار لرستانی در این چند وقت پیش فعال بوده و رسانه‌ها نیز خبرهای مربوط به او را نشر داده‌اند. کی از خبرهایی که خیلی در موردش صحبت شد، ازدواج مازیار لرستانی بود. اکنون نیز مازیار لرستانی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش، در مورد ازدواج خود شفاف‌سازی کرد.

استوری مازیار لرستانی را در ادامه ببینید.

واکنش مازیار لرستانی به بازداشت هنگامه قاضیانی/ مازیار از دلتنگی سراغ عکس های هنگامه رفت!

مازیار لرستانی با انتشار پست زیر، این متن را نیز منتشر کرد:

اوایل تابستان در خانه سینما بهمراه هنگامه_قاضیانی عزیزم این عکس یادگاری را گرفتیم ..

غمزده ام از شنیدن خبر بازداشتش ...

خسته و ملولم از رنج زیستن

از سوگواری مادران و پدران شریف سرزمینم ..

از اینهمه خبر تلخ .. اینهمه حادثه ناگوار .. این همه مصیبت...

خسته ام .. مدیدی است که خسته ام

برای او آرزوی رهایی دارم

تطبیق جنسیت مازیار لرستانی


مازیار لرستانی، چهارشنبه 22 تیر 1401 از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نام مازیار را برگزیده‌است. این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد و در حالی که عده‌ای از «تغییر جنسیت» او سخن می‌گفتند، فعّالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از «تطبیق جنسیت» برای چنین اتفاقی استفاده کرد.

زندگی هنری مازیار لرستانی


بازی در تئاتر را از سال 1364 با نمایش‌های دانشجویی از جمله «آدم‌برفی»، «زیبایی بی‌اعتنا»، «من به باغ عرفان»، «آژاکس»، «پیشنهاد ازدواج» و «تبعیدی‌ها» تجربه کرد و تا 1369 ادامه داد. بازی در سینما را از سال 1370 با فیلم «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد آغاز کرد.

مازیار لرستانی از سال 1366 کارگردانی 17 تئاتر حرفه‌ای در تئاترشهر از جمله «خسیس دهکدهٔ روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است؛ نمایش «سلطان مار» نوشتهٔ بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دههٔ هفتاد از جمله کارهای اوست. همچنین کارگردانی نمایش تلویزیونی «در پوست شیر» نوشتهٔ شون اوکیسی، برای شبکهٔ چهار را انجام داده‌است.

مجموعهٔ تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است. چندین فیلم کوتاه و تله‌فیلم از کارهایی است که وی کارگردانی کرده‌است.

شفاف سازی مازیار لرستانی درباره ازدواجش/ لرستانی آب پاکی را روی دست همه ریخت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه