// کد مطلب: ۱۴۹۴۹۳

آناهیتا همتی | اخبار آناهیتا همتی | حواشی اناهیتا همتی ] فیلم های آناهیتا همتی

بیماری آناهیتا همتی فاش شد/آناهیتا همتی نظر پزشکش را علنی کرد!

بیماری آناهیتا همتی فاش شد/آناهیتا همتی نظر پزشکش را علنی کرد!
لینک کوتاه کپی شد

آناهیتا همتی دلیل مراجعه به پزشک را در اینستاگرامش نشان داد. آناهیتا همتی بیماری "غمباد" دارد.!

به گزارش طلانیوز؛ آناهیتا همتی بازیگر و کمدین ایرانی است. آناهیتا همتی در سریال‌های تلویزیون به خصوص شب‌های ماه مبارک رمضان حضور فعالی داشت. آناهیتا همتی مدتی‌ست که از بازیگری فاصله گرفته. آناهیتا همتی چندی پیش همزمان با فوت مهسا امینی، موهای خود را تراشید. آناهیتا همتی اکنون نیز از بیماری خود خبر داده است.

استوری آناهیتا همتی در ارتباط با بیماری‌اش را ببینید.

حرف های آناهیتا همتی درباره ممنوع‌الکاری اش

آناهیتا همتی بازیگر پرکار دهه 80 سینما و تلویزیون درباره آخرین سریالی که با عنوان «باغ سرهنگ» در تلویزیون از او پخش شد، در اینستاگرام خود نوشت:

«آخرین کاری که از من در تلویزیون پخش شد. برای اینکه اجازه ندادند ادامه اش را بازی کنم و زنده یاد مجید اوجی و فلورا سام با اینکه ادامه اش را نوشته بودند و تصویب شده بود به خاطر من از ساختنش انصراف دادند. آقای اوجی عزیز روحت شاد، یادت همیشه در قلب های ما جاودانه.»

آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون در اقدامی بی‌سابقه و به یاد مهسا امینی، دختر 22 ساله سقزی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود سرش را تراشیده بود.

سریال «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی، در بهمن 1392 از شبکه پنج سیما و پس از آن بارها از شبکه آی‌فیلم بازپخش شده‌است.

ورود آناهیتا همتی به بازیگری


آناهیتا همتیدر سن 20 سالگی در کلاس های بازیگری استاد هادی مرزبان شرکت کرد، آناهیتا همتی ابتدا فعالیتش را در تئاتر آغاز کرد سپس در سریال دبیرستان خضرا در سال 1373 وارد قاب تلوزیون شد. آناهیتا همتی در سال 1376 با فیلم افسانه پوپک طلائی وارد سینما شد، شهرت آناهیتا همتی نیز با بازی در سریال خانه به دوش سال 1383 شروع شد.

بازی نکردن آناهیتا همتی در تلوزیون


آناهیتا همتی می گوید فیلمنامه های پیشنهادی از تلوزیون خوب نیستند زیرا با زندگی واقعی بسیار فرق میکنند به همین دلیل دیگر دوست ندارد در تلوزیون کار کند.

آناهیتا همتی و کوتاه کردن موهایش


آناهیتا همتی در اعترضات اخیر برای ابراز همدردی و نشان دادن معترض بودن خود نسبت به اتفاقات پیش آمده ، طی انتشار یک ویدیو موهای خود را از ته کوتاه کرد.

بیماری آناهیتا همتی فاش شد/آناهیتا همتی نظر پزشکش را علنی کرد!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه