// کد مطلب: ۱۴۹۴۹۴

ابراهیم چلیک‌کول | ابراهیم چلیک‌کول بازیگر | ابراهیم چلیک‌کول بازیکن بسکتبال

جدیدترین عکس ابراهیم چلیک‌کول/ هواداران ابراهیم چلیک‌کول این عکس را از دست ندهند! + بیوگرافی

جدیدترین عکس ابراهیم چلیک‌کول/ هواداران ابراهیم چلیک‌کول این عکس را از دست ندهند! + بیوگرافی
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم چلیک‌کول بازیگر، مدل و بازیکن بسکتبال اهل ترکیه، عکسی جدید از خود در فضای مجازی منتشر کرده است.

به گزارش طلانیوز؛ ابراهیم چلیک‌کول بازیگر اهل ترکیه است. ابراهیم چلیک‌کول علاوه بر بازیگری، در ورزی نیز فعالیت حرفه‌ای دارد. ابراهیم چلیک‌کولیک بسکتبالیست حرفه‌ای نیز است. ابراهیم چلیک‌کول عکسی جدیدی از خود منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید.

زندگی شخصی ابراهیم چلیک‌کول

ابراهیم چلیک‌کول (ترکی استانبولی: İbrahim Çelikkol‎؛ زادهٔ 14 فوریهٔ 1982) هنرپیشه، مدل، و بازیکن بسکتبال اهل ترکیه است.
ابراهیم چلیک‌کول بازیکن حرفه‌ای لیگ بسکتبال ترکیه و عضو تیم ملی بسکتبال جوانان بود. ابراهیم چلیک‌کول پدرش را که خود بازیکن حرفه‌ای فوتبال و مشوق اصلی وی در زمینه ورزش بود را در سال 2000 از دست داد؛ و به همین دلیل ورزش را رها کرد و وارد صنعت مدلینگ شد.

ابراهیم چلیک‌کول به مدت چند سال در زمینه مدلینگ به صورت جدی فعالیت داشت تا اینکه کارگردان مشهور ترک عثمان سیناو او را به عنوان نقش اصلی برای سریال خود کشف و وارد عرصه بازیگری کرد.

ابراهیم چلیک‌کول و حمایت از حیوانات


ابراهیم چلیک‌کول علاقه زیادی به طبیعت و حیوانات دارد و در همین راستا سرپرستی تعدادی زیادی سگ کنگل را به عهده گرفته و جوایزی نیز از انجمن‌های حمایت از حیوانات دریافت کرده است.

زندگی هنری ابراهیم چلیک‌کول


ابراهیم چلیک‌کول در سال 2012 در فیلم سینمایی پرهزینه فتح 1453 که موضوع فیلم مربوط به فتح شهر استانبول در سال 1453 بود به عنوان یکی از نقش های اصلی (اولوباتلی حسن) بازی کرد. ابراهیم چلیک‌کول با نقش آفرینی در این اثر ، جایزه معتبر بهترین بازیگر جوان با آینده درخشان را از جشنواره Sadri Alışık دریافت کرد.

در 17 سپتامبر 2011 سریال عفت از کانال استار تی وی پخش شد که جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از دانشگاه کارادنیز را برای وی به ارمغان آورد.

در 13 فوریه 2013 سریال مرحمت با نقش آفرینی ابراهیم چلیک‌کول و کارگردانی چاغاتای توسون از کانال D ترکیه پخش شد.

ابراهیم چلیک‌کول سال 2016 در سریال گره کور نقش علی نجات را (در کنار بلچیم بیلگین که در سینمایی موفق sadece sen نیز پارتنر او بود) بازی کرد. این سریال ، اولین سریال ترک بود که کمپانی نت‌فلیکس آن را خریداری کرد.

ابراهیم چلیک‌کول در سال 2017 در سریال عشق سیاه و سفید با ایفای یک بازی متفاوت و خوب باعث تحسین بسیاری از منتقدین و بینندگان شد. او در این سریال ایفاگر نقش فرهاد بود.

در سال 2021 به تازگی به جمع کادر بازیگران سریال روزگارانی در چوکوروا اضافه شده است. نقش ابراهیم چلیک‌کول در این سریال هاکان است.

جدیدترین عکس ابراهیم چلیک‌کول/ هواداران ابراهیم چلیک‌کول این عکس را از دست ندهند! + بیوگرافی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه