// کد مطلب: ۱۴۱۱۰۷

در قالب تفاهم نامه ی همکاری مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و صندوق توسعه فناوری های نوین؛

خدمات ویژه به شرکت های مستقر در پیام ارائه می شود

خدمات ویژه به شرکت های مستقر در پیام ارائه می شود
لینک کوتاه کپی شد

در قالب تفاهم نامه ی همکاری مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و صندوق توسعه فناوری های نوین، ارائه خدمات مالی و اعتباری از جمله اعطای تسهیلات و ضمانت نامه به شرکت های مستقر در پیام توسعه می یابد.

به گزارش طلانیوز، استفاده از ظرفیت ها و امکانات طرفین به منظور هم افزایی و ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه های عمومی و تخصصی از مهم ترین اهداف امضای این تفاهم نامه بوده است.

همچنین ارائه تسهیلات از محل خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی، تبصره 18 قانون بودجه 1401 کشور، وجوه اداره شده و ... به شرکتهای مستقر در پیام، خدمات ارزی به شرکت ها، اعطای وام قرض‌الحسنه به کارکنان شرکتها، معرفی فرصت های مناسب جهت سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه ها توسط طرفین و همکاری در زمینه ارزیابی و اعتبار سنجی شرکت های متقاضی ورود به پیام از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

ارائه انواع خدمات مشاوره ای در زمینه تجاری سازی، توانمند سازی، توسعه بازار و لیزینگ محصولات شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام و کمک به صدور ضمانت نامه تعهد بازپرداخت تسهیلات، از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه مشترک بین پیام و صندوق توسعه فناوری های نوین، عنوان شده است.

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

خدمات ویژه به شرکت های مستقر در پیام ارائه می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه