// کد مطلب: ۱۴۶۲۹۱

یارانه | پرداخت یارانه | یارانه جدید | اخبار یارانه | یارانه جبرانی | یارانه کمک معیشتی

هدیه ۵ میلیونی رئیس‌جمهور به یارانه بگیران | شرایط دریافت هدیه ۵ میلیونی رئیسی به سرپرستان خانوار

هدیه 5 میلیونی رئیس‌جمهور به یارانه بگیران | شرایط دریافت هدیه 5 میلیونی رئیسی به سرپرستان خانوار
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات جدیدی از وام 5 میلیونی بلاعوض هدیه دولت و همچنین وام 200 و 300 میلیونی بانک ملت و رفاه منتشر شد.

به گزارش طلانیوز؛ بر اساس اخرین اخبار درباره یارانه ، شهریور ماه امسال نیز پرداخت یارانه به صورت نقدی است و یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ما گزارشی در حال حاضر نداریم که بخواهند یارانه‌های آنها را به جهت اینکه در دهک 10 قرار گرفته‌اند، قطع کرده باشند. علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص وضعیت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و پرداخت یارانه ، بیان کرد: این قانون سه سال پیش مصوب شد و قانون جامعی است که دستگاه‌های متنوعی را مکلف کرده که به این 34 ماده و 29 تبصره توجه و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند و هر ساله باید گزارش خود از میزان اجرای قانون را به عنوان دستگاه ذی‌نفع، به دبیرخانه و دبیرخانه به صحن علنی مجلس ارائه کند. اخبار یارانه ها مختلف را با شماواقتصاد دنبال کنید.

در روزهای گذشته هم زمان با حضور زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان، شبکه بانکی کشورمان نیز در راستای تسهیل حضور زائران اربعین، پرداخت وام قرض‌الحسنه 3 تا 5 میلیون تومانی را دستور کار قرار داد.

در این باره، خاندوزی وزیر اقتصاد اظهار داشت: به منظور پرداخت این وام، پس از هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه، سازمان حج و زیارت، ستاد مرکزی اربعین، پلیس گذرنامه و بانک‌ها صورت گرفت، زائران سرپرست خانواری که یارانه دریافت می‌کنند، پس از درخواست این تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح) در صورتی که از مرزهای زمینی خارج شوند، مبلغ این تسهیلات به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها به حساب یارانه آن‌ها واریز شده و با اقساط یکساله از یارانه آن‌ها کسر خواهد شد.

وی همچنین افزود: درخصوص زائرانی که سرپرست خانوار نیستند امکان بهره مندی از این تسهیلات با رضایت سرپرست خانوار فراهم خواهد شد. این تسهیلات به طور ویژه برای آن دسته از هم‌وطنانی پیش بینی شده که به دلیل مشکلات مالی توان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی را نداشتند.
وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار 3 میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او 4 میلیون تومان و سرپرست خانوار و 2 نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او 5 میلیون تومان اعلام کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: برای دریافت این تسهیلات مطلقا نیاز به حضور در بانک‌ها نیست و این تسهیلات در صورت ثبت درخواست در سامانه سماح به صورت خودکار به زائران تعلق گرفته و در حساب یارانه آن‌ها واریز می‌شود.

آخرین وضعیت وام اربعین
حال با گذشت حدود یک هفته از این دستور، محمدی مدیرکل برنامه‌ریزی و پذیرش و اعزام عتبات در سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین وضعیت پرداخت این وام، با اشاره به اینکه اطلاعات افراد درخواست‌کننده تسهیلات اربعین در سامانه «سماح» به وزارت اقتصاد و دارایی فرستاده شده است، اظهار داشت: طبق پیگیری سازمان حج و زیارت که مسؤولیت کمیته ثبت‌نام زائران در ستاد اربعین را به عهده داشته، وزارت امور اقتصاد و دارایی با همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها و پلیس گذرنامه درحال بررسی اطلاعات درخواست‌کنندگان تسهیلات اربعین است که پس از این مرحله، اسامی تایید شده به بانک عامل اعلام خواهد شد و بانک از طریق پیامک به واجدان دریافت این تسهیلات، اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت، نتیجه این بررسی به‌زودی اعلام خواهد شد و آن‌هایی که شرایط اعلام شده از سوی وزارت اقتصاد را داشته باشند؛ یعنی سرپرست خانواره بوده و از مرزهای زمینی خارج شده باشند، این تسهیلات را که رقم آن از سه تا پنج میلیون تومان، بسته به تعداد افراد است، دریافت می‌کنند./ ایبنا

شرایط وام 300 میلیونی رئیسی به زنان

شرایط پرداخت وام نقدی 300 میلیونی طرح حرکت بانک رفاه و وام 200 میلیونی بانک ملت به همه یارانه بگیران اعلام شد

بانک ملت در سامانه فرابانک خود تا سقف 200 میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. در این طرح تا سقف 60 میلیون تومان به متقاضیان با سود چهار درصد وام می‌دهد.

با استفاده از شعبه مجازی «شمس» بانک صادرات خدمات غیر حضوری از این بانک می‌توان دریافت کرد. مثل دیگر بانک‌ها شرط پرداخت وام آنلاین افتتاح حساب در بانک است که متقاضی دریافت وام باید در بانک صادرات حساب قرض‌الحسنه داشته باشد

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی در سامانه «مرآت» می‌توان وام قرض‌الحسنه با سقف 60 میلیون تومان و سود چهار درصد دریافت کرد.

خدمات اینترنتی بانک‌ها

با خدمات اینترنتی بانک‌ها می‌توان کارهای روزمره همانند انتقال پول، پرداخت قبوض، استعلام وضعیت چک، مدیریت تراکنش‌ها، دریافت رمزها و استعلام شبا را انجام داد.


طی سال جاری بانک‌ها بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، واژه بانکداری الکترونیک و اینترنت جایگاه بهتری در جامعه پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، طبق مصوبه هیئت وزیران، وام 100 میلیونی به زنان سرپرست خانوار دهک‌های اول تا پنجم درآمدی تعلق خواهد گرفت. براساس اطلاعات موجود، دریافت این تسهیلات به معرفی ضامن احتیاج ندارد. درخصوص نحوه هماهنگی و نظارت بر اجرای مصوبه مذکور، ستاد ملی زن و خانواده مسئولیت مستقیم هماهنگی، پایش و نظارت بر اقدامات همه دستگاه‌های ذی ربط را برعهده گرفته است. عوامل مربوط به پرداخت این وام باید هر شش ماه یکبار برنامه‌ها و اقدامات خود را به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده مخابره کنند.

برنامه پرداخت این وام فروردین ماه سال جاری از سوی ستاد ملی زن و خانواده تصویب و به تایید وزرای عضو ستاد رسید.

هدیه 5 میلیونی رئیس‌جمهور به یارانه بگیران | شرایط دریافت هدیه 5 میلیونی رئیسی به سرپرستان خانوار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۱

  • فرزانه ارسالی در


    سلام من یک شهروند ترک هستم شوهرم توان کار کردن ندارد به دلیل نقص عضو بیمه نیستم دارای دو فرزند بیکار تحصیل کرده در حد عالی جناب آقای دکتر رئیی رئی جمهور عزیز به ما هم رحم کنید بیمه هم نداریم به همه جا سر زدم بچه هم بیکارن مندم