// کد مطلب: ۱۴۸۷۰۸

ایران خودرو | مدیرعامل ایران خودرو | حواشی ایران خودرو | اخبار ایران خودرو

قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد | جزئیات برندگان قرعه کشی ایران خودرو

قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد | جزئیات برندگان قرعه کشی ایران خودرو
لینک کوتاه کپی شد

مراسم قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد. جزئیات قرعه کشی ایارن خودرو را بخوانید.

به گزارش طلانیوز؛ ایران خودرو بزرگترین شرکت خودروسازی ایران است. ایران خودرو محصولات متنوعی را در ایران تولید می کند. ایران خودرو برای فروش این محصولاتش همواره طرح های فروش محتلفی در نظر می گیرد. جند روز پیش ایران خودرو طرح فروش فوری را برگزار کرد. و حالا قرعه کشی این طرح آغاز شده است.

پیش از ظهر امروز طبق اعلام ایران خودرو ، مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو آغاز شد.

19 آبان ماه ایران خودرو هشتمین مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات یک ساله خود را که ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات را در قالب طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده آغاز کرد.

در این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده) دو محصول سورن پلاس و پژو پارس سفارشی‌ای ال ایکس را عرضه کرده است. با اتمام فرصت ثبت نام که به مدت 4 روز تعیین شده بود، امروز چهارشنبه 25 آبان ماه مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو آغاز شده است.

هم اکنون مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در حال برگزاری است و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح فروش فوق العاده و مبلغ علی الحساب در طرح پیش فروش یک ساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند، درصورت عدم واریز مبالغ ثبت نام متقاضی کم لم یکن تلقی می‌شود.

در مرحله پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو نیز 5 محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دنا پلاس توربو دستی 6 سرعته با فرمان برقی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و رانا پلاس عرضه شده است.

قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد | جزئیات برندگان قرعه کشی ایران خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه