// کد مطلب: ۱۴۸۹۹۴

وام | وام خرید لوازم خانگی | شرایط گرفتن وام | انواع وام

پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی خرید لوازم خانگی | جزئیات کامل وام ۱۰۰ میلیونی خرید لوازم خانگی + شرایط

پرداخت وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی | جزئیات کامل وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی + شرایط
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی وزارت صمت، جزئیات مربوط به پرداخت وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی را اعلام کرد.

به گزارش طلانیوز؛ وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی اعلام شد. وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی امروز توسط سخنگوی وزارت صمت اعلام شد. جزئیات دریافت وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی را بخوانید. شرایط دریافت وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی چیست؟

امید قالیباف در رابطه با تسهیلات جدید خرید لوازم خانگی گفت: «براساس توافقات بعمل آمده قرار است تا سقف 22 هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص پیدا کند.»

وی افزود:

این کارت‌های اعتباری دارای سه سقف 30 میلیون و 50 میلیون و 100 میلیون تومان است که در 5 بانک صادر و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی لوازم خانگی، گفت: «متقاضیان می‌توانند برای خرید به نمایشگاه یا مراکز عرضه محصولات ایرانی مراجعه و نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.»

به گفته قالیباف:

متقاضی باید با مراجعه به سامانه جهاد کالا به آدرس اینترنتی jahadkala.ir مراجعه و گزینه ثبت طرح ملی را انتخاب و ثبت نام کنند بعد از ثبت نام 5 بانک برای پرداخت کارت اعتباری به متقاضی معرفی می‌شوند که فرد می‌تواند با مراجعه به هر یک از بانک‌ها مدارک لازم را بارگزاری کند.

وی تاکید کرد: «صدور کارت‌ها با توجه به اعتبارسنجی مشتریان توسط سیستم بانکی انجام می‌شود و در نهایت کارت اعتباری به ادرس متقاضی پست خواهد شد.»

سخنگوی وزارت صنعت در رابطه با متقاضیان خواستار دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت:

فعلا در گام نخست زوجین جوان و به تناسب ارزیابی تقاضا افراد دیگری می‌توانند این کارت‌های اعتباری را تهیه کنند.

قالیباف در خصوص سود تسهیلات کارت‌های اعتباری نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: «سود این کارت‌ها 18 درصد و با بازپرداخت سه ساله تعیین شده است. البته باید تاکید کنم که کالا‌های خریداری شده در قالب این کارت 5 درصد زیر قیمت بازار فروخته می‌شود.»

وی اضافه کرد:

در گام نخست این کارت‌ها برای 250 هزار نفر درنظر گرفته شده است.

پرداخت وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی | جزئیات کامل وام 100 میلیونی خرید لوازم خانگی + شرایط

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه