// کد مطلب: ۱۴۹۳۷۵

رپرتاژ اگهی

از فرصتهای طلایی زندگی ام استفاده کردم

از فرصتهای طلایی زندگی ام استفاده کردم
لینک کوتاه کپی شد

راه های بسیاری برای رسیدن به ثروت وجود داشت اما من برای رسیدن به هدفم مسیر هموارتر را انتخاب کردم. مسیری که قبلا به موفقیت رسیده بود، مسیر تجارت بود و من کسب وکار در حوزه پارچه را انتخاب کردم و ثروت زیادی از آن به دست آوردم. در ادامه شما را با چند نوع از انواع پارچه آشنا می کنم.

پارچه کرباس

به طور معمول این پارچه در رنگ سفید یا تک رنگ تهیه می شود و یکی از مصارف عمده این محصولات در چاپ قلمکار می باشد. قیمت پارچه کرباس با توجه به مصارف مختلف، متفاوت است. این پارچه برای دوخت لباس یا تهیه لحاف تشک نیز استفاده می شود و به عنوان یکی از پارچه های قدیمی که دارای قدمت بالایی در این کشور می باشد برای مصارف متعددی مورد استفاده قرار می گیرد .

در ابتدا از این محصول برای نقاشیها استفاده می شده است در میان مردم ایتالیا استفاده از پارچه کرباس به عنوان زمینه برای خلق آثار هنری رایج بوده است. از این محصول برای ساخت پارچه های بادبانی قایقها و کشتیها استفاده می شده است و یکی از مهم ترین استفاده های این پارچه در طول تاریخ نیز همین مورد شناخته شده است .

پارچه گلدار

قیمت پارچه گلدار نخی با توجه به خواصی که دارد کمی بالاست. ویژگیها و مزایای پارچه نخی دخترانه می ‌توان به ضد حساسیت بودن و سازگاری با پوست این نوع پارچه‌ ها اشاره کرد لذا برای کسانی که پوستهای آلرژیک و حساس دارند بهترین گزینه می ‌باشد، ویژگی بعدی راحتی و خنک بودن پارچه‌ های نخی می ‌باشد که هوا به ‌راحتی در بین بافت این پارچه‌ ها حرکت می ‌کند .

بنابراین خاصیت ضد تعریق هم دارند و نسبت ‌به پارچه‌ های پلاستیکی و مواد دار کمتر بدن انسان در آنها عرق می ‌کند و بوی بد می‌ گیرد. به دلیل پایه و جنس گیاهی که این نوع پارچه ‌ها دارند، دارای لطافت و نرمی خوبی می ‌باشند. همچنین پارچه‌ های نخی در هنگام استفاده از خودشان پرز تولید نمی ‌کنند و استحکام و طول عمر بالایی دارند.

پارچه مبلی

شاید تصور کنید که انتخاب پارچه مبلی اهمیتی ندارد اما باید بدانید که یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین عواملی که در زیباتر شدن منازل اهمیت دارد انتخاب صحیح پارچه مبلی است. قیمت پارچه مبلی برحسب جنس آنها متفاوت است .

اگر فضای منزل شما بزرگ است بهتر است از پارچه ریز بافته شده یا ظریف استفاده شود مثل پارچه کوبیده یا مخمل که مناسب این فضا است و اگر خانه کوچکی دارید بهتر است از پارچه هایی که بافت درشتی دارند استفاده کنید تا منزل شما بزرگتر نشان داده شود .

پارچه های مبلی در جنسهای مختلفی شامل مخمل، ابریشمی، ساتن، چرم، مازراتی، گرانیت، نانو و غیره موجود می باشد که هر کدام طرحها و رنگهای متنوعی دارند .

از فرصتهای طلایی زندگی ام استفاده کردم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه