// کد مطلب: ۱۴۹۳۸۱

رپرتاژ اگهی

فکرش را هم نمی کردم پولدار بشوم

فکرش را هم نمی کردم پولدار بشوم
لینک کوتاه کپی شد

در شرایط اقتصادی الان خیلی سخت هست پولدار شدن و حتی مثل من شما هم شاید فکرش را نکنید یک زمانی به پول برسید و بارایتان مانند من خیلی دور باشد تا شما هم جزو ثروتمندان باشید من در این مقاله شما را با تجرباتی که در این کار در زمینه ام دی اف شروع کردم آشنا خواهم کرد.

ام دی اف ملامینه

امروزه استفاده از ام دی اف در صنایع مختلف به خصوص برای ساخت کابینت های آشپزخانه بسیار پردکاربرداست و قیمت ام دی اف ملامینه بر اساس نوع آن متفاوت است.

ورق های ام دی اف و ملامینه را از قسمت های مختلف مورد ارزیابی و مقایسه قرار داده ایم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید

روکش هر دو ورق از جنس ملامینه است. به همین دلیل از لحاظ شکل ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند. یعنی اگر مقطع ورق مشخص نباشد شما تفاوتی بین ملامینه و ام دی اف مشاهده نخواهید کرد.

یعنی اگر یک میز ام دی اف و یک میز ملامینه را کنار هم بگذارید از روی ظاهر نمیتوانید تشخیص بدهید کدام میز از کدام جنس ساخته شده است.

ام دی اف سفید

امروزه استفاده از ام دی اف در صنایع مختلف به خصوص برای ساخت کابینت های آشپزخانه بسیار پردکاربرداست و قیمت ام دی اف سفید بر اساس نوع آن متفاوت است.

ام دی اف های سفید به راحتی با هر دکوری هماهنگ می شوند، این مدل ها با دارا بودن ظاهر ساده

بسیار شیک و لوکس دیده می‌ شوند و ام دی اف های سفید خط دار می‌ توانند به صورت مات و یا شفاف موجود باشند.

تمیز کردن ام دی اف های سفید با استفاده از دستمال های مرطوب به راحتی قابل انجام است و سختی

چندانی ندارد این ام دی اف ها ضخامت کاملا استانداردی دارند که باعث می شود استفاده از آنها آسان گردد و اکثر ام دی اف های خط دار مورد عرضه در بازار اکثراً به صورت برجسته می‌ باشند.

ام دی اف لترون

امروزه استفاده از ام دی اف در صنایع مختلف به خصوص برای ساخت کابینت های آشپزخانه بسیار پردکاربرداست و قیمت ام دی اف لترون بر اساس نوع آن متفاوت است.

ام دی اف لترون در برابر رطوبت ضعیف هستند. پس از رسیدن رطوبت به مقطع ورق ها آنها دچار تورم میشوند. درست است که ام دی اف لترون می‌تواند تا حدودی جلوی نفوذ رطوبت به مغزی رو بگیرد، اما اگر روکش دچار آسیب بشود رطوبت به آسانی میتونه به مغزی نفوذ کند.

بنابراین پیشنهاد می شود برای کابینت آشپزخانه و همچنین شهرهایی که رطوبت در آنجا بالاست از ام دی اف خام و برای بقیه شرایط از ام دی اف لترون استفاده بشود.

این ویژگی مربوط به استقامت ورق در مقابل فشار و خمش است. این قابلیت کاملاً مربوط به مغزی ورق است و ربطی به روکش ندارد.

ام دی اف لترون مقاومت در برابر لکه پذیری آنها کاملا یکسان است و دارای دانسیته بیشتری است و متراکم تر است پس بالطبع دارای وزن بیشتری می باشد.

فکرش را هم نمی کردم پولدار بشوم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه