// کد مطلب: ۱۴۹۵۵۲

رپرتاژ آگهی/

ایزوگام من را از پایین شهر نشینی نجات داد

ایزوگام من را از پایین شهر نشینی نجات داد
لینک کوتاه کپی شد

میلیارد شدن فقط به سخت ‌کوشی و تلاش فراوان بستگی ندارد بلکه عوامل گوناگونی، در رسیدن شما به ثروت فراوان دخیل هستند، حتی سرمایه زیاد جهت شروع کار نیز نمی تواند ضامن موفقیت شما بشود. من از زمانی که حرفه ی جدیدم را در حوزه ایزوگام شروع کردم روز به روز بر درآمدم افزوده شد تا اینکه توانستم از یک خونه کوچک پایین شهر به یک خانه ویلایی در بهترین نقطه ی شهرم برسم. با من همراه باشید تا بخشی از تجربیاتم را با شما به اشتراک بگذارم.

ایزوگام دو لایه

احتمالا حتما نام ایزوگام به گوشتان خورده و برخی نیز موارد مصرف آن را می دانید اما بیاید قبل از معرفی ایزوگام های ارزان و اعلام قیمت ایزوگام دو لایه ، توضیحات لازم را درباره ایزوگام ها با یکدیگر مرور کنیم. همانطور که می دانید در سطحی که مدت طولانی در مقابل نور خورشید، آب و گرد و خاک هوا قرار بگیر پس از مدتی دچار آسیب می شود به همین دلیل سقف هر خانه ای باید با لایه ای از ایزوگام پوشیده شود.

بیشتر از این که استفاده از ایزوگام متداول نبود افراد با قیر گونی و آسفالت کردن سقف خانه خود سعی در محافظت از آن می کردند اما این روش ها به دلیل ایجاد هزینه های سنگین و آلوده کردن محیط اطراف به مرور کنار گذاشته شد و ایزوگام ها روی کار آمدند.

ایزوگام باران بام

معمولا افراد برای شروع هرکاری بودجه ای مد نظر می گیرند و ترجیح می دهند محصولات ارزان و با کیفیتی را خریداری کنند به همین دلیل قیمت ایزوگام باران بام برای کسانی که میخواهند نسبت به عایق کردن سقف خانه خود اقدام کنند بسیار مهم است.

عواملی که در قیمت نهایی این عایق تاثیر می گذارد کیفیت و قیمت قیر پلیمری است که در تولید ایزوگام مصرف می شود از دیگر عوامل تاثیر گذار می توان به تراکم ماده پلی استر و کیفیت الیاف تیشو نیز اشاره کرد.

مواد تشکیل دهنده ایزوگام ها قیر و الیاف پشم شیشه مصنوعی می باشد که با حرارات دادن به آن به سطح به بام خانه می چسبانند. از ایزوگام ها نه تنها برای عایق کردن سقف خانه ها استفاده می شود بلکه در پی ساختمان ها و همچنین استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب استفاده می شود.

ایزوگام گلبام

اگر به بازار ایزوگام سری بزنید ممکن است قیمت ایزوگام گلبام را کمتر از فروشگاه های دیگر پیدا کنید اما دقت کنید که در دام افراد منفعت طلب و کلاه بردار نیوفتید زیرا پس از خرید این محصولات متوجه کیفیت پایین آن خواهید شد در عوض سعی کنید با جست و جو مناسب ایزوگام هایی که حاوی نشان اعتماد و گارانتی هستند خریداری کنید این محصولات با آن که قیمت پایین تری دارند اما هرگز از کیفیت پایین تری برخوردار نیستند و شما می توانید با خیال آسوده از آنها خریداری کنید.

ایزوگام من را از پایین شهر نشینی نجات داد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه