// کد مطلب: ۱۴۹۶۰۹

رپرتاژ اگهی

ثروتی که با فروش زعفران به دست آوردم

ثروتی که با فروش زعفران به دست آوردم
لینک کوتاه کپی شد

زندگی انسان امروزی 100% وابسته به پول است و به همین علت دغدغه او برای افزایش درآمدش رو به روز بیشتر می شود. با کسب درآمد بالا می توانید به خواسته های خود برسید و متأسفانه در کشور ما حتی در مواردی با پول می توان شأن و منزلت خرید و به مدارج بالا رسید که من با شروع تجارت زعفران توانستم به حقوق میلیاردی برسم که در ادامه خواهید خواند.

زعفران نگین صادراتی

زعفران نگین صادراتی ویژیگیهایی دارد که شامل: خوش رنگ و شکل خوبی دارد، تکه های چسبیده در آنها وجود ندارد، سه شاخه کلاله از هم جدا می باشد و انتهای این کلاله ها سفید نیست و همچنین دارای فرخوردگی نمی باشد.

کلاله زعفران از بخش مهم زعفران می باشد که دارای رنگ قرمزی می باشد که از بالا به پایین از قرمز به نارنجی رنگ آن تغییر می کند و خواصی که در زعفران وجود دارد به این بخش مربوط می شود.

زعفران خواص دارویی هم نیز دارد و به عنوان دارو درمان می کند مانند: سرماخوردگی را درمان می کند، تب را بهبود می دهد، ناراحتیهای پوستی را تسکین می دهد، بیماریهای که در دهان و دهان رخ می دهد را خوب می کند و همچنین در درمان بیماریهای دیگر مفید می باشد.

زعفران درجه یک: این زعفران کلاله ها از هم جدا می باشند و فرخوردگی ندارند و کلاله ها از ضخامت برخوردار هستند. زعفران سوپر نگین: از بهترین زعفرانها در مراکز به حساب می آید که به نوعی شناسنامه زعفران در ایران می باشد و دارای ظاهری زیبای می باشد و همچنین زعفران نگین از زعفران سرگل کاملا صاف می باشد.

زعفران نگین پرسی: این نوع زعفران نگین از سر کلاله زعفران توسط فشار فیزیکی یا هوا به صورت شمشیری خارج شود زعفران نگین پرسی به وجود می آید.

زعفران قائنات مشهد

چاشنی بسیار با کیفیت و محبوبی که در میان مردم به عنوان یک برند و یک طعم دهنده باارزش جا افتاده است زعفران قائنات مشهد است که در اکثر غذاهای ایرانی به کار می رود.

به طوری که هر کس به شهر مشهد سفر می کند حتما از این زعفران به عنوان سوغاتی و یا برای مصارف شخصی خود خرید می کند.

زعفران قائنات مشهد به صورت هکتاری در زمین های صاف و به صورت منظم کاشت می شود که در فصل پاییز که گل های این گیاه می رسد یک جلوه بسیار زیبایی به منطقه می دهد که هر کس از دیدن آن متحیر می شود.

زعفران قائنات دارای انواع مختلف است که در اینجا به تشریح آن می پردازیم:

زعفران نگین: این نوع از بهترین مدل های زعفران قائنات است که به آن نگینی نیز می گویند ..

رنگ دانه های این زعفران بسیار خوش رنگ و دارای رنگ دهی بسیار بالایی می باشند که به محض دم کشیدن دارای رنگی بسیار زیاد و عطر و طعمی بسیار قوی است.

این زعفران هم صادراتی و هم در ایران بسیار محبوب است و از گونه های این زعفران می توان به زعفران سوپر نگین، نگینی درجه دو، نگین پرسی و شبه نگین اشاره نمود.

ویژگی هایی که این زعفران دارد این است که به هیچ عنوان رنگ سفید را در آخر کلاکه ها نمی بینید علاوه بر آن کاملا صاف است و فرخورده نیست.

از دیگر ویژگی های آن خوش رنگ بودن و جدا بودن آن از همدیگر است که به صورتی که سه شاخه کلاکه ان کاملا از هم جداست.

زعفران گلستان

زعفران گلستان شیشه ای که برای بسته بندی زعفران استفاده می شوند، امروزه در مدل های متنوعی تولید می شوند‌. بسته بندی نقش مهمی روی حفظ رنگ و بوی زعفران دارد، به همین دلیل توصیه می شود از شیشه هایی که از مواد درجه یک ساخته شده اند، استفاده شود.

درصورتی که بسته بندی شیشه ای استاندارد لازم را نداشته باشد، می تواند در نزد مشتری ارزش محصول را پایین بیاورد و بر عکس بسته بندی استاندارد می تواند به چند برابر شدن ارزش محصول در نزد مشتری کمک کند.

استفاده از ظروف شیشه ای برای بسته بندی زعفران، مزیت های مهمی دارد.

یکی از این مزیت ها این است، که مشتری می تواند زعفران های داخل بسته بندی شیشه ای را مشاهده کند و حجم داخل ظرف و کیفیت زعفران را به خوبی می تواند ببیند و به خرید اقدام کند.

در برابر ورود هر گونه رطوبت و میکروب مقاوم می باشد، که این باعث شده بو و رنگ زعفران حفظ شود‌. امکان تولید ظروف بسته بندی شیشه ای با توجه به سلیقه مشتری در انواع مختلف وجود دارد.

همچنین قیمت بسته بندی شیشه ای مناسب می باشد.

در هنگام انتخاب ظروف بسته بندی زعفران باید به دو نکته توجه نمایید. اولین نکته غیر قابل نفوذ بودن بسته بندی در برابر رطوبت می باشد، چون اگر رطوبت با زعفران برخورد کند باعث خراب شدن و از بین رفتن زعفران می شود.

دومین نکته مقاومت بسته بندی زعفران در مقابل آفتاب می باشد، به همین دلیل عرضه کنندگان زعفران باید آن را دور از نور خورشید نگهداری کنند.

ثروتی که با فروش زعفران به دست آوردم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه