// کد مطلب: ۱۴۹۶۷۱

رپورتاژ آگهی/

ثروتمند شدنم را مدیون یک گاو هستم

ثروتمند شدنم را مدیون یک گاو هستم
لینک کوتاه کپی شد

چرم گاوی که داشتیم را برای فروش گذاشتم و خیلی سریع مشتری آن پیدا شد، بعد از فروش این محصول متوجه شدم که به این حرفه علاقه مند هستم به همین علت شروع به تولید و عرضه انواع چرم طبیعی و مصنوعی کردم و در این حرفه ثروتمند شدم.

چرم گاومیش اصل

در دنیای امروز ماده ایی که از پوست انواع حیوانات درست می شود .چرم نام دارد و چرم انواع مختلفی همچون چرم گاومیش اصل دارد که آنها را به شما معرفی خواهیم کرد .

چرم سبک چرمی که از پوست گوسفند، بز، بزغاله و بره به دست می آید چرم سبک نام دارد و از نظر کیفیت درجات مختلفی دارد از چرم کیفیت پایین برای آستری لباس استفاده می شود. این چرم بسیار نازک است و باید در نگهداری از آن دقت بیشتری کرد .

چرم نیمه سنگین این نمونه چرم از پوست حیواناتی مانند کروکدیل و چرم شترمرغ به دست می آید.و به همین دلیل بسیار نایاب و گرانتر است .

چرم سنگین این نمونه چرم خوب از پوست حیواناتی از جمله گاو، گوساله، شترو گاومیش به دست می آید و بیشترین استفاده برای تولید محصولات چرمی با استفاده از این نوع پوست است و نسبت به دیگر انواع چرم مقاومت بسیار خوبی دارد .و از نظر زیبایی چرم زیبایی به حساب می آید.

چرم خام گاومیش

از قدیم تا به الان بسیاری از مردم که تمایل دارند از محصولات چرم خام گاومیش استفاده کنند، سعی می کنند تا از انواع محصولات چرم طبیعی ایرانی گوسفندی بهره بگیرند و از آن استفاده کنند .

بیشتر افرادی که از محصولات چرمی استفاده می کنند برای اینکه یک کفش یا کیف مرغوبی بخرند، اولین چیزی که به ذهنشان می آید این است که به سراغ چرم طبیعی گوسفندی بروند و آن را انتخاب کنند .

چرا که تولید کنندگان محصولات چرمی با دقت و ظرافت خاصی که به خرج می دهند سعی می کنند بهترین نوع از این محصولات را تولید کنند تا همواره بتوانند .

به نیاز مشتریان خود پاسخگو باشند و همینطور با ارائه محصولات به خصوص محصولات با کیفیت مشتریان خود را افزایش دهند.

چرم خام گاوی

چرم خام گاوی انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند که یکی از اولین و با کیفیت ترین چرم طبیعی تبریز، چرم گوسفندی جیرفت است که طرفداران زیادی دارد .

اولین نوع از انواع چرم طبیعی، چرم گوسفندی است که نوعی چرم است که دارای مقاومت بسیار بالایی است و دارای اصطکاک است که بعد از استفاده طولانی مدت نرم تر می شود .

این چرم، یعنی چرم گوسفندی از ضخامت کمی برخوردار است که برای تولید محصولاتی مثل کتاب های چرمی، کیف و دستکش بسیار گزینه مناسبی می تواند باشد .

که منبع اصلی این چرم در دنیا کشور ایتالیا است که یکی از اولین کشور های تولید کننده این چرم است .

دومین نوع این محصول پرطرفدار و محبوب، چرم گاوی است که بیشترین میزان تولید را در دنیا دارد که این نوع از چرم ضخامت خیلی زیادی دارد که دارای استحکام بالایی است و در برابر حرارت عایق است .

ثروتمند شدنم را مدیون یک گاو هستم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه