// کد مطلب: ۱۴۹۶۷۳

رپورتاژ آگهی/

شجاعتم در تصمیم گیری مرا به ثروت رساند

شجاعتم در تصمیم گیری مرا به ثروت رساند
لینک کوتاه کپی شد

زمانی که می خواستم وارد عرصه تولید تجهیزات پزشکی شوم تخصص چندانی درباره این محصولات نداشتم اما شجاعتم باعث شد پا به این راه گزاشته و در نهایت به سود و ثروت انبوهی دست پیدا کنم و در ادامه این مطلب برخی از محصولات خود را به شما معرفی خواهم کرد.

ست سرم شستشو

در این مطلب نیز قصد داریم تا شما را با ست سرم شستشو و همچنین برخی از انواع آن ست سرم از جمله سرم خون، سرم اتاق عمل و همچنین سرم تجهیزات پزشکی آشنا کنیم و در مورد آن توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه کنیم . اول از همه قصد داریم تا شما را با این که اصلا ست سرم چیست آشنا کنیم و این مورد را به شما بگوییم که ست سرم شامل مجموعه از وسیله هایی است که برای تزریق فرد بیمار به کار می رود و به اصطلاح نیز می توان گفت که ست سرم همچون گوشی پزشکی در واقع یک وسیله پزشکی است .

که ارتباط بین بدن و محفظه داروی مایع را ایجاد می کند و نیاز هست تا هنگام استفاده از این ست به روند تزریق اصولی آن در بدن بپردازیم . و کار با این ست را هنگام تزریق به صورت کامل بلد باشیم و حداقل چندین بار در کنار یک فرد تزریق گر، کار تزریق به بدن را انجام داده باشیم. در ادامه می خواهیم تا همه اجزای یک ست سرم کامل را بررسی کنیم و هر کدام را به اختصار توضیح دهیم.

ست سرم ایرانی

می خواهیم در مورد محفظه و سطح قطره سرم صحبت کنیم و برای شما بیان کنیم که این وسیله از ست سرم ایرانی در سطح زیرین کیسه و بطری انتقال مایع قرار می گیرد و وظیفه آن در سرم این است که مایع موجود در کیسه سرمی را لوله موجود در سرم انتقال دهد .

وسیله دیگری که در ست سرم وجود دارد گیره غلتکی شکل است که وظیفه این گیره به این صورت است که بتواند میزان فشار مایعی که به لوله سرم منتقل می شود را کنترل کند و از این گیره می توانید برای کم کردن و یا زیاد کردن فشار انتقال مایع سرم به لوله سرم استفاده کنید . وسیله دیگری که فقط تنها در برخی از ستهای سرم موجود است گیره اسلایدی است که از این گیره می شود به عنوان یک وسیله جهت قطع کردن انتقال مایع به سطح لوله استفاده کرد .

ست سرم رنگی

در واقع ست سرم رنگی یکی از وسایل مهم و اساسی در زمینه تجهیزات پزشکی است. همان طور که می دانید بیماران زیادی هستند که نیاز هست تا به صورت روزانه مایعات دارویی زیادی به بدن آنها منتقل شود و ست سرم بهترین و اصلی ترین وسیله برای انتقال مایعات دارویی به بدن انسان است و هر کدام از ست سرم بسته به نیاز هر بیمار در هر حجمی یافت می شود و برای اتصال سرم به بیمار نیاز هست تا آنژیوکت استفاده کنید.

ست سرم ویژه اتاق عمل به منظور بهداشتی بودن بالای آن در دو لایه بسته بندی می شود تا در زمان استفاده توسط پزشک و یا پرستار اتاق عمل هنگامی که لایه اول ست سرم را در اتاق عمل باز می کند لایه دوم همچنان بتواند ست سرم را به صورت استریل نگه دارد تا از ورود هرگونه آلودگی و میکروب به داخل سطح سرم و اجزای آن جلوگیری کند.

شجاعتم در تصمیم گیری مرا به ثروت رساند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه