// کد مطلب: ۱۵۱۳۴۹

رپرتاژ آگهی/

حوزه ای که فعالیت درآن سرنوشت مرا عوض کرد

حوزه ای که فعالیت درآن سرنوشت مرا عوض کرد
لینک کوتاه کپی شد

زمانی که وارد تجارت شدم با خودم تکرار می کردم دنیا برای من پر از فراوانی است و به لطف خدا آنقدر قوی هستم که کسی نمی تواند هیچ ضربه ای در این مسیر به من بزند. و با تلاش و کوشش در حوزه ای که انتخاب کرده بودم توانستم فرد ثروتمندی شوم در ادامه مقاله می خواهم شما را با محصول پر سودم آشنا کنم همراه ما باشید.

پودر لباسشویی پورکس 25 کیلویی

با استفاده از پودر لباسشویی پورکس 25 کیلویی دیگر نیازی به شوینده های مکمل در کنار آن نیست مجموعه ای از عملکرد های مطلوب را از خود به نمایش می گذارد .

البته این محصول اصل و شناخته شده علاوه بر بسته بندی 25 کیلویی در بسته بندی های مناسب و متداول 10 کیلویی نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می گیرد .

می توانید از این محصول به دو صورت دستی و ماشینی و در بسته بندی های مختلف تهیه شده و قابل استفاده می باشد .

پودر لباسشویی پرسیل لاوندر

این عطر از گلی خودرو و خوش بو که نماد آرامش و پاکیزگی به نام لاوندر یا به طور عامیانه اسطوخودوس می باشد تهیه می شود . یکی از محصولاتی که در هنگام تهیه به مشخصات آن بسیار توجه می ‌شود، پودر لباسشویی پرسیل لاوندر می باشند .

مشخصات پودر لباسشویی پرسیل به موارد بسیاری منتهی می گردد . از مشخصات این محصول می توان به مواردی همچون: میزان کف دهی مناسب، از بین بردن لکه های عمیق، جلوگیری از آسیب رسیدن به بافت لباس اشاره کرد .

همچنین دارا بودن مواد نرم کننده جهت لطافت الیاف لباس از دیگر ویژگی های این پودر می باشد .

از دیگر مشخصات این محصول می توان به از بین بردن رفتن کف این پودر در هنگام آبکشی اشاره نمود که این امر موجب جلوگیری از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی می گردد .

پودر لباسشویی تاپ

همانطور که گفته شد پودر لباسشویی تاپ یک برند معروف و آشنا در ایران و حتی خارج از ایران می باشد .

کارخانه پاک نام تولید پودر لباسشویی با برند تاپ را درسال 1371 آغاز کرد .

در این راستا به غیر از پودر لباسشویی انواع شویندها را نیز با همین برند تولید و روانه بازار کرد که بعد از مدتی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت .

به توضیحات مندرج در روی بسته بندی توجه نمایید تا نوع آن با جنس لباس و رنگ بندی آن ها تطابق داشته باشد تا باعث آسیب رسیدن به لباس هایتان نشود .

حوزه ای که فعالیت درآن سرنوشت مرا عوض کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه