// کد مطلب: ۱۵۲۷۱۰

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد؛

ساخت مسجد جامع قشم از دغدغه های مهم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم است

ساخت مسجد جامع قشم از دغدغه های مهم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم است
لینک کوتاه کپی شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ابتدای قبول این مسئولیت بارها دغدغه خود را برای ساخت یک مجموعه آبرومند در زمینه برپایی نماز جمعه عنوان کرده بودند و با پیگیری‌های امام جمعه شهرستان قشم این مهم به نتیجه رسید.

قشم، آیت‌الله محمد عبادی زاده در سالروز میلاد حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و همزمان با آئین کلنگ زنی ساخت مسجد جامع امام علی (ع) شهر قشم، اظهار داشت: عمر مفید ساختمان مصلی کنونی امام علی (ع) شهر قشم به پایان رسیده و ساخت مجموعه جدید برای ابروی مردم این شهر بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: همزمانی آئین کلنگ زنی این مجموعه فرهنگی و مذهبی در سالروز میلاد با سعادت امام زمان که عصاره همه انبیای الهی است را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با ظهور منجی عالم بشریت، حاکمیت کل جهان در اختیار مستضعفان قرار گیرد.

به گفته نماینده رهبری در استان هرمزگان، مسجد خانه خداست و مشارکت در ساخت چنین خانه‌ای شیعه و سنی نمی‌شناسد و همه دغدغه‌مندان در این امر خیر مشارکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: براساس وعده خداوند و توصیه بزرگان دین، حضور در آئین کلنگ زنی مسجد هم در پیشگاه الهی اجر و منزلت دارد و خوشا به حال آنان که در ساخت خانه خدا قدم‌های موثر بر می‌دارند.

عبادی زاده گفت: امیدواریم با عنایت سازمان منطقه آزاد، ادارات و نهادها و همه خیران و دغدغه‌مندان جزیره، این مجموعه هرچه زودتر به عنوان پایگاهی برای نیروهای مومن و انقلابی با هدف برپایی آئین‌های مذهبی ساخته شود.

*امام جمعه قشم: مساجد دانشگاه‌های انقلاب هستند

امام جمعه شهرستان قشم نیز در این آیین گفت: مساجد به عنوان دانشگاه‌های انقلاب باید ازن ویژگی‌های منحصر بفرد برخوردار باشند.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی اظهار داشت: این مسجد با همت همه مردم مومن و انقلابی و مسئولان این شهرستان در حد و اندازه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموعه مسجد جامع بزرگ امام علی (ع) که در زمینی به مساحت 17 هزار و 634 متر مربع با بیش از 26 هزار متر مربع زیربنا ساخته خواهد شد، امکاناتی همانند مسجد، حوزه علمیه، موزه، کتابخانه، شبستان مردانه و زنانه، واحد ارتباطات مردمی، پارکینگ و فضاهایی برای امور فرهنگی و تجاری پیش بینی شده است.

امام جمعه شهرستان قشم با تاکید براینکه هیچ اقدام خیری از نگاه خداوند به عنوان خالق هستی دور نمی‌ماند، افزود: به طورحتم کسانی که در ساخت این مسجد و دیگر مساجد به عنوان خانه خدا کمک می‌کنند، با عنایت خاص الهی از داشتن خانه‌ای در بهشت برین برخوردار خواهند شد.

بنا به این گزارش، عملیات ساخت مسجد جامع امام علی (ع) شهر قشم در بخشی از پارک ایران زمین در مجاورت شهرک نریمان به مساحت 17 هزار و 634 متر کلنگ زنی شد.

ساخت مسجد جامع قشم از دغدغه های مهم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه