// کد مطلب: ۱۵۲۸۶۱

رپورتاژ آگهی/

«جواهری حسن‌زاده» در اسکار

«جواهری حسن‌زاده» در اسکار
لینک کوتاه کپی شد

مراسم اهدای جوایز نود و پنجمین دوره اسکار در حالی با اعلام جوایز به پایان رسید که دو چهره مطرح بین‌المللی در عرصه هنر، برند «جواهری حسن‌زاده» را برای حضور در مراسم، جمع خبرنگاران و عکاسان برگزیدند.

مراسم اهدای جوایز نود و پنجمین دوره اسکار، روز یکشنبه سیزدهم مارس در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار شد. جیمی کیمل مجری با سابقه‌ آمریکایی که اجرای دو دوره از این مراسم را در کارنامه‌ دارد، بار دیگر اجرای این مراسم را بر عهده گرفت . در این مراسم آنجلا باست، بازیگر و مدل آمریکایی و ریتا اورا خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر انگلیسی با انتخاب و پوشش جواهراتی از برند «جواهری حسن‌زاده» مقابل عکاسان، خبرنگاران قرار گرفته و در مراسم Vanity Fair حضور یافتند.

آنجلا باست Angela Bassett بازیگر مطرح آمریکایی است که علاوه بر بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مثل: داستان خیال‌انگیز، سقوط المپیوس، موسیقی قلب، مأموریت غیرممکن، پلنگ سیاه، سقوط لندن و... موفق به کسب جایزه گلدن‌گلوب و تصویر، نامزدی اسکار، بفتا، امی و... نیز شده است.

ریتا اورا Rita Ora خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر انگلیسی است که علاوه بر موفقیت و کسب جوایزی در موسیقی، بازی در فیلم‌های موفقی چون: کارگاه پیکاچو، پنجاه طیف آزادی، چپ دست و... را در کارنامه دارد. از جمله افتخارات او می‌توان به کسب جایزه بامبی، نامزدی در جشنواره بلک ریل و هنرمند نوظهور و... اشاره کرد.

«جواهری حسن‌زاده» پیش از حضور در نود و پنجمین دوره اسکار برای معرفی محصولات، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود در عرصه صنعت جواهرات در جشنواره فیلم ونیز و جشنواره کن نیز شرکت داشته است. لیلا حاتمی، بازیگر و داور مطرح ایرانی در جشنواره ونیز و جاسمین ساندرس مدل آلمانی-آمریکایی، سارا سامپایو مدل پرتغالی، الینا بایکووا مدل اوکراینی، استلا ماکسول مدل بلژیکی، تریسی الیس و کاترین پرز بلاگرهای مطرح جواهر ، آنا سوفی مدل آلمانی، گریس الیزابت مدل آمریکایی، پاتریشیا گلوریا کنترراس بازیگر و مدل مکزیکی - ایتالیایی و... این برند را برای پوشش و حضور بر روی فرش قرمز این جشنواره‌ها انتخاب کرده‌اند.

«جواهری حسن‌زاده» ، با حدود یک سده سابقه از مهم‌ترین و معتبرترین نام‌های تجاری در صنعت جواهر و طلا به شمار می‌رود. بازار بزرگ تهران در ایران و شهر لندن در کشور انگلستان، مراکز فعال این جواهری در فروش و ارائه خدمت به مشتریان وفادار خود هستند.

«جواهری حسن‌زاده» در اسکار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه