// کد مطلب: ۱۵۲۸۶۵

رپرتاژ آگهی/

تمیز کردن کاشی های استخر

تمیز کردن کاشی های استخر
لینک کوتاه کپی شد

استخر تمیز، هدف اصلی هر مالکی است. اما علاوه بر فیلترهای نصب شده مناسب برای تصفیه آب، باید به تمیز کردن کل آن و جرم گیری کاشی های استخر نیز توجه ویژه ای شود. یعنی از بین بردن پلاک، زنگ زدگی، لکه های زرد و همچنین از بین بردن زباله های روی آب.

فلس ، ماده ای زرد رنگ است که در استخرها رو و لابلای کاشی ها به دلیل اثر سختی آب ظاهر می شود . بنابراین باید قبل از بیشتر شدن این جرم و رسوبات بطوری که برداشتن آن دشوارتر شود ، مشکل را حل کنید. اجرای اقداماتی برای جلوگیری از ظهور جلبک ها نقش مهمی ایفا می کند. بنابراین بهترین راه برای تمیز کردن کاشی های استخر چیست؟ بسیاری از افراد از وسایل ساده بداهه و روش های خانگی استفاده می کنند و بر اثربخشی قابل توجه روش انتخاب شده اصرار دارند. اما پس از چند سال یا حتی یک سال بعد، چنین تصمیمی رد می شود، زیرا پس از مراقبت نادرست، کاشی به سادگی کنده شده یا می شکند.
بنابراین، هنگام تمیز کردن و مراقبت از کاشی های استخر، فقط باید از محصولات مراقبتی ویژه استفاده کرد تا نیاز به باز سازی دوباره استخر و نصب مجدد کاشی ها در آینده جلوگیری شود. البته، درست است که استفاده از چنین وجوهی گران تر است ، اما بسیار موثرتر خواهد بود.
پاک کننده های مختلفی برای کاشی های استخر وجود دارد که همه آنها بر اساس مواد شیمیایی ساخته شده اند که بلافاصله با سخت ترین آلودگی ها مقابله می کنند.

نحوه تمیز کردن و جرم گیری از کاشی های استخر

نحوه تمیز کردن کاشی های استخر مدت هاست که برای تمام صاحبان استخر شناخته شده است. به عنوان مثال، یک پاک کننده با پایه قلیایی نه تنها با خاک، بلکه با رسوبات چربی و سنگ آهک نیز کاملاً مقابله می کند.
یک پاک کننده اسید هیدروکلریک به حذف سخت ترین رسوبات سنگ آهک کمک می کند و یک محلول جلبک کش از ایجاد جلبک ها در استخر جلوگیری می کند.
هرگونه تمیز کردن با مواد شیمیایی با تخلیه مخزن استخر آغاز می شود. توجه ویژه ای باید به تمیز کردن درزهای بین کاشی ها شود و برای نتیجه بهتر باید در حالی که هنوز خیس هستند پردازش آنها را شروع کنید.
هنگام تمیز کردن و جرمگیری از کاشی های استخر ایمنی خود را فراموش نکنید، زیرا باید با مواد سمی کار کنید. حتما لباس مناسب بپوشید و استفاده از عینک و دستکش لاستیکی را فراموش نکنید. همچنین از کودکان کوچک و حیوانات نزدیک استخر محافظت کنید.
هنگام تمیز کردن، از برس هایی با موهای درشت که برای تمیز کردن کاشی مناسب است و با برس نرم برای پاک کردن کثیفی از درزها استفاده کنید. پس از انجام کامل کارها کاشی ها باید با آب فراوان شسته شده و سطح را با یک طی خشک یا پارچه تمیز پاک شود ، در انتها نیز باید به تمام دیواره های استخر ، محلولی در برابر ظاهرشدن جلبک ها اعمال کنید.

چگونه درزهای کاشی را بدون خالی کردن آب استخر تمیز کنیم؟

برای این کار باید یک تمیزکننده با دوز بالا انجام دهید، به گونه ای که بتوان هرگونه تجمع رسوب یا میکروارگانیسم ها را از بین برد. پس از صرف حداقل هشت ساعت ، می توانید وارد استخر شوید و شروع به برس زدن کامل هر قسمت از کاشی ها کنید.
هنگام اتمام کار با تمام دیوارها، کف و فرورفتگی ها، اجازه دهید آب استخر به مدت 24 ساعت ته نشین شود . پس از این، تمام آن رسوبات و بقایای آن در پایین انباشته می شوند، بنابراین زمان مناسبی برای استفاده از پاک کننده استخر خواهد بود.

نحوه جرم گیری کردن از کاشی استخر بدون تخلیه آب استخر

وقتی صحبت از بدن شما می شود، کلسیم عنصر بسیار خوبی است، اما وقتی صحبت از استخر شما می شود، اینطور نیست. هنگامی که رسوبات کلسیم در استخر شکل می گیرد، اثری که به عنوان جرم گرفتن شناخته می شود، استخر می تواند بدمنظره به نظر برسد و حتی در خطر باشد.
اگر رسوب در استخر شما ایجاد شد، باید با متخصصان تعمیر و نگهداری استخر را برای بازرسی و تمیز کردن هرگونه زباله از سطح استخر تماس بگیرید . اکثر خدمات تمیز کردن استخر، تشخیص محل و همچنین حذف آهک را انجام می دهند.
به دنبال لکه های سفید یا خاکستری روشن در کناره ها و پایین استخر و همچنین در لبه های پوشش باشید. زمانی که PH آب استخر و سطح کلسیم آب از تعادل خارج می شود، آهک لکه ها یا رگه های پوسته ای ایجاد می کند.
اگر چه این تجمع آهک را می توان حذف کرد، اما انجام این کار می تواند دشوار باشد.
در استخرهایی که از آب چاه پر می شوند این رسوبات آهکی در مدت کوتاهی تشکیل شده و در صورت عدم حذف لایه ضخیم تر ، تمیز کردن آن دشوارتر می شود. مشکل دیگر ناهمواری هایی است که روی دیوارها به هنگام عبور از دست لمس می شود زبر و خشن است.

برای نصب و راه اندازی تجهیزات استخر در کرج ، از کارشناسان شوفاژ لطفی کمک بخواهید.
09125641224

تمیز کردن کاشی های استخر

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه