// کد مطلب: ۱۵۴۱۴۵

طلا

گرفتن وام روی طلا فوری و بدون نیاز به ضامن از وام آفر در تهران

گرفتن وام روی طلا فوری و بدون نیاز به ضامن از وام آفر در تهران
لینک کوتاه کپی شد

وام روی طلا روشی محبوب برای دریافت وام بین افراد محسوب می‌شود؛ زیرا این روش دریافت وام آزاد از جمله روش های اخذ وام فوری و بدون ضامن از شرکت های خصوصی است.

وام روی طلا فوری و بدون ضامن 1402

وام روی طلا روشی محبوب برای دریافت وام بین افراد محسوب می‌شود؛ زیرا این روش دریافت وام آزاد از جمله روش های اخذ وام فوری و بدون ضامن از شرکت های خصوصی است. اگر در شرایطی قرار دارید که به وام فوری بدون وثیقه نیاز دارید، می‌توانید طلاهای خود را به موسسات معتبر سپرده و وام طلا فوری دریافت کنید یکی از این بهترین و معتبر ترین موسسات دریافت وام، شرکت خصوصی وام آفردر تهران است که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وام روی طلا فوری و بدون ضامن با شماره تلفن 09122474390 ارتباط برقرار کنید یا از طریق وبسایت وام آفر از خدمات وام روی طلا و همینطور خدمات دیگر مانند وام روی سند خودرو یا وام روی سیم کارت مطلع شوید.

وام طلا چیست؟

وام با طلا با وام خرید طلا، مشابه نیست، بلکه در این نوع از تسهیلات، شما وام می‌گیرید و از طلای خود به عنوان وثیقه استفاده می‌کنید فروش طلا در این بازار و باتوجه به افزایش تورم جامعه، کاری غلط به شمار می‌آید. چرا که روز به روز قیمت هر گرم طلا افزایش می‌یابد و فروش آن می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور ضرر بزرگی به انسان برساند. برای دریافت این وام نیز می‌توانید میزان طلاهای خود را در سازمان مربوطه امانت گذاشته و درقبال مقدار گرم آن وام طلا بگیرید. به این صورت خواهید توانست بدون فروش طلاهای خود، براساس وزن آن، پول دریافت کنید. بدون نیاز به ضامن و سفته می‌توانید اقدام به دریافت وام روی طلا کنید.

به منظور اقدام به ثبت نام این نوع وام، مدارک ذیل را به همراه داشته باشید

  • صاحب طلا باید اصل کارت ملی خود را به بانک یا سازمان مربوطه ارائه دهد.

  • همچنین جهت بررسی طلا و مقدار گرم آن، فاکتور خرید را نیز به همراه داشته باشید.

توجه داشته باشید که دریافت وام طلا را از هر سازمانی انجام ندهید، چرا که ممکن است برخی با این روش کلاهبرداری کنند. به این جهت بانک‌های معتبر، به منظور دریافت این نوع وام بهترین انتخاب هستند. بانک‌هایی اعم از ملی، کارگشایی، ملت، صادرات، رسالت و... ارائه کننده وام طلا بوده و می‌توانید با اطلاع از مراحل مختص آن‌ها اقدام به درخواست وام کنید.

مزایای وام طلا

وام طلا نیز دارای مزایای بخصوصی است که افراد با دریافت آن، می‌توانند از آن‌ها برخوردار شوند. مزایای این نوع وام عبارت است از:

  • روش بدون سختی و آسان

  • عدم نیاز به ضامن

  • دریافت وام در طی مدت کم

  • نداشتن پیچیدگی و روند اداری

  • میزان وام برابر با مقدار طلا

وام طلا مناسب چه کسانی است؟

این دو وام‌ مناسب هر نوع فردی که به پول نیاز دارد است. چرا که افراد می‌توانند در قبال طلای خود پولی را به عنوان وام دریافت کنند. حال اینکه این دو وام مناسب چه کسانی است؟

  • افرادی هستند که ضامن معتبری جهت گرفتن وام از بانک را ندارند.

  • کسانی که به پول کوتاه مدت نیاز دارند تا بعد از مدتی، آن را تسویه کنند.

  • هر کسی که دارای مواردی اعم از دسته چک و سفته نیست.

  • افرادی که راضی به فروش طلای خود نیستند.

افراد دارای موارد بالا، می‌توانند اقدام به دریافت هر یک از وام‌ها کرده و نیاز خود را برطرف سازند. نکته: توجه داشته باشید که میزان اقساط وام را براساس درآمد خود مشخص کنید. چرا که با مشخص کردن مقدار بالایی، ممکن است در زمان پرداخت به مشکل بربخورید.

دریافت وام طلا از شرکت‌ های خصوصی

برخی موسسات و شرکت‌ های خصوصی در ازای طلای شما، به قیمت روز به شما وام اعطا می‌کنند. سود دریافتی آن معمولا دو‌ و نیم الی سه درصد است. نکته این است که همه‌ی این شرکت‌هایی که ما به دنبالشان هستیم یا تمایل به انجام معامله‌ دارند، معتبر و قابل اطمینان نیستند و مواردی کلاهبرداری و دزدی در بین آنها مشاهده شده، لذا توصیه شده برای دریافت وامی فوری و بدون ضامن به بانک‌ ها اقدام نمائید.

چگونگی دریافت وام طلا و نحوه پرداخت آن

وام، در حقیقت پولی است که بصورت سود‌ دار قرض داده می‌شود و وام گیرنده، باید باز‌پرداخت این پول را همراه با بهره، در زمان معین انجام دهد. در وام با طلا، زمانی که وام دهنده، مبلغی را به عنوان وام، به متقاضی پرداخت می‌کند، قراردادی بین این دو نفر منعقد می‌شود که بدهکار، ظرف مدت معینی این مبلغ را به طلبکار بازپرداخت کند.

مراحل دریافت طلا فوری از وام آفر در تهران

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، روند دریافت این وام اصلا پروسه‌ی پیچیده‌ای نیست! زیرا تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به صورت حضوری به وام آفر، مراجعه کنید و کاغذ خرید هر مقدار طلا، اعم از جواهرات، سکه و تمامی اقلام طلای گرانبها را به همراه داشته باشید. سپس کارشناسان ما، وزن و اصالت طلای شما را بررسی خواهند کرد و پس از آن، باید مدارک لازم ذکر شده در بالا بررسی شود. با انجام مراحل ذکر شده، قطعاً در کمتر از یک ساعت، وام را دریافت خواهید کرد.


باید به این نکته توجه داشته باشید که قطعاً وام گرفتن از موسسات معتبر، راه آسان‌تری برای دریافت وام، نسبت به بانک‌ها و موسسات مالی است. زیرا علاوه بر عدم نیاز به چک، فاکتور، سفته یا سایر ضمانت‌نامه‌ها می‌توانید مدت بازپرداخت وام طلای خود را نیز تعیین کنید. به علاوه، لازم نیست برای دریافت وام در صف‌های طولانی بایستید و می‌توانید وام روی طلا خود را در کمتر از یک ساعت دریافت کنید. از دیگر خدمات مجموعه وام آفر می‌توان به دریافت وام روی سند خودرو و وام روی سیم کارت فوری، بدون ضامن، بدون چک و سفته اشاره کرد.

اطلاعات تکمیلی درباره دریافت وام فوری و بدون ضامن روی طلا از وام آفر

تمام مذاکرات را می‌توان، در قالب یک قرارداد بین بدهکار و طلبکار امضا کرد. این قرارداد، شامل یک مهلت تعیین شده برای بازپرداخت اقساط وام، توسط وام گیرنده و میزان سود وام پرداخت شده توسط وام دهنده است. وام گیرنده موظف است در مدت مقرر، بدهی را به طلبکار مسترد کند. مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، به طور کامل بین وام گیرنده و وام دهنده، توافق می‌شود.


دریافت وام روی طلا از گروه وام آفر، دارایی شما را حفظ کرده و همچنین، به شما این امکان را می‌دهد که طلای خود را در یک دوره زمانی (چهار تا بیست‌ و‌ چهار ماهه) دریافت کنید و در صورت نیاز، از آن استفاده کنید. شرایط دریافت وام از مجموعه وام افر، در جهت رفاه حال شما عزیزان بصورت بدون ضامن، بدون چک و سفته انجام می‌شود.

سخن پایانی

مطمئناً همه ما چند باری در زندگی برای دریافت وام به بانک‌ مراجعه کرده‌ایم. اما متاسفانه بانک‌ها شرایط بسیار سختی را برای ارائه تسهیلات در نظر گرفته‌اند که گاهی مواقع فراهم کردن همه آن‌ها غیرممکن است. مجموعه وام آفر برای برطرف کردن این مشکل، وام روی طلا را با شرایط بسیار آسان ارائه می‌دهد.

آدرس وبسایت این شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر:vamoffer.com

گرفتن وام روی طلا فوری و بدون نیاز به ضامن از وام آفر در تهران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه