// کد مطلب: ۱۵۴۲۱۷

سازمان اموال تملیکی/

مراسم معارفه مدیر برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع عمومی سازمان اموال تملیکی برگزار شد

مراسم معارفه مدیر برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع عمومی سازمان اموال تملیکی برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

مراسم معارفه مدیر برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، مدیرکل حوزه روابط عمومی و امور استان‌ها و مدیران سازمان مربوطه برگزار شد.

به گزارش طلانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در مراسم معارفه مدیر برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع عمومی ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: گردش شغلی موجب غنای شغل و شاغل می گردد و بواسطه این تغییرات، نوآوری به همراه بهبود عملکرد هر سازمانی خواهد شد و محدودیت عمر مدیریت در تمام دنیا وجود دارد.

وی افزود: در دوره جدید مدیریت سازمان اموال تملیکی کارهای خوبی صورت گرفت، ساختار سازمان اصلاح شد و به اندازه عمر سازمان انبار و قفسه خریداری شد البته این موضوع نافی تلاش های مدیران قبلی نیست.

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن تقدیر از تلاش های چند ساله مجید رجبی مدیر سابق برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع گفت: امیدواریم مدیر جدید برنامه ریزی که دارای سوابق درخشانی است بتواند در انجام ماموریت های محوله به خوبی موفق شود.

در ادامه این مراسم مجید رجبی مدیر سابق برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع ضمن ارائه گزارشی از اقدامات چندین ساله صورت گرفته بیان کرد: ابلاغ نمودار سازمانی، ارتقای واحدهای استانی به اداره کل، آموزش نیروی انسانی به صورت حضوری و غیرحضوری از جمله اقداماتی است که صورت گرفته است.

در پایان این مراسم حکم صادق سعادتمندی به عنوان مدیر برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع عمومی توسط روح الله آبداریان مدیرکل حوزه روابط عمومی و امور استان‌ها، قرائت و توسط علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان به وی ابلاغ شد.

مراسم معارفه مدیر برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع عمومی سازمان اموال تملیکی برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه