// کد مطلب: ۱۵۴۲۱۸

منطقه آزاد کیش/

راه اندازی دستگاه تصویر برداری C-ARM اتاق عمل بیمارستان کیش

راه اندازی دستگاه تصویر برداری C-ARM اتاق عمل بیمارستان کیش
لینک کوتاه کپی شد

در سالروز گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر، دستگاه تصویر برداری C-ARM با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بیمارستان جزیره کیش راه اندازی شد.

به گزارش طلانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، كامران فردوسي رييس بيمارستان كيش در آیین بهره برداری از دستگاه تصویر برداری C-ARM دیجیتال جهت اتاق عمل بیمارستان گفت: کاهش فشار به بیماران وتسهیل پروسه جراحی برای پزشکان، میزان اشعه کمتر به نسبت دستگاه های پرتابل رادیولوژی، دیجیتالی بودن تصاویر و عدم نیاز به کاست رادیولوژی، امکان تصویربرداری در حالت های مختلف از بیمار، نمایش فوری تصویر بعد از تصویر برداری بر روی نمایشگر، امکان آرشیو و انتقال تصاویر بر روی سیستم اطلاعات بیمارستان و امکان استفاده در انواع جراحی ها مخصوصا جراحی های ارتوپدی و مغز و اعصاب از جمله مزایای بکارگیری این دستگاه است.

وی با بیان این که CRM از دستگاه های مهم تجهیزات پزشکی بیمارستانی است؛ تاکید کرد: برای خرید این دستگاه که در ماه های پایانی سال قبل پیش پرداخت آن واریز شد؛ مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شد.

دستگاه CRM یک اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس است و نام این دستگاه از بازوی C شکل نشات گرفته که به منبع اشعه ایکس و دتکتور آن متصل است که توانایی های رادیوگرافی داشته و برای تصویربرداری در حین عمل جراحی استفاده می شود.

گفتنی است در راه اندازی دستگاه تصویر برداری C-ARM اتاق عمل بیمارستان کیش، علیرضا ابراهیم پور معاون اقتصادی و زیربنایی سازمان،شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن و محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران،آب و خدمات کیش، دکتر کامران فردوسی رییس بیمارستان و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

راه اندازی دستگاه تصویر برداری C-ARM اتاق عمل بیمارستان کیش

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه