// کد مطلب: ۱۵۴۲۳۰

منطقه آزاد انزلی/

حضور پرشکوه مردم و گردشگران در رویداد استقبال از کاروان"زیر سایه خورشید"منطقه آزاد انزلی

حضور پرشکوه مردم و گردشگران در رویداد استقبال از کاروان"زیر سایه خورشید"منطقه آزاد انزلی
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با دهه کرامت و ولادت شمس الشموس، عالم آل طاهر، هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، حضرت علی ابن الموسی الرضا(ع)، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی میزبان رویداد فرهنگی-مذهبی کاروان"زیر سایه خورشید" بود که با استقبال و مشارکت گسترده و پرشکوه مردم و گردشگران نخستین منطقه آزاد شمال کشور همراه شد.

به گزارش طلانیوز: بنابراین گزارش در برنامه پرشور که از سوی آستان قدس رضوی؛ با همکاری معاونت فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان و تشکل های بخش خصوصی منطقه در روز جمعه پنجم خرداد ماه سالجاری در فاز تجارت و گردشگری منطقه برپا گردید؛ پرچم گنبد حضرت امام رضا(ع) توسط خدام حرم رضوی به نمایش عموم درآمد.

بخش آغازین برنامه"زیر سایه خورشید"استقبال مردم با شاخه های گل از پرچم آقا علی ابن الموسی الرضی(ع) بود و در ادامه مولودی خوانی، مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، و اجرای گروه سرود تبار میرزا بهمراه قرعه کشی سفر به مشهد مقدس با هزینه سازمان منطقه آزاد انزلی برای هشت خانواده حاضر در مراسم، از دیگر بخش های این برنامه فرهنگی-مذهبی بود.

حضور خانواده شهداء و ایثارگران، جامعه بازاریان منطقه، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران، مردم و ساکنین منطقه بهمراه گردشگران حاضر در فاز تجارت و گردشگری،حال و هوای جشن های مردمی میلاد امام رضا(ع) در این منطقه را دگرگون کرده و غنابخش برنامه فرهنگی،مذهبی سازمان منطقه آزاد انزلی برای دهه کرامت محسوب می شود.

گفتنی است جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، برپایی پویش روایت دخترانه برای دخترخانم های 11 تا 18 ساله "با موضوع اهمیت دختر بودن"و جشن های سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع)، از دیگر برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی در دهه کرامت می باشند.

حضور پرشکوه مردم و گردشگران در رویداد استقبال از کاروان"زیر سایه خورشید"منطقه آزاد انزلی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه