// کد مطلب: ۸۵۵۱۳

ارزش روز سهام عدالت شنبه ۲۴ آبان

ارزش روز سهام عدالت شنبه 24 آبان
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: شاخص کل بورس تهران پس از روز‌ها افت و حرکت در مدار کاهشی دوباره روند افزایشی بخود گرفت و با رشد بیش از ۲۶ هزار واحد، در کانال یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحدی پیشروی کرد. افزایش ۲.۱۷ درصدی شاخص کل موجب شد تا ارزش سهام عدالت امروز ۳.۱۴ درصد افزایش یابد.

به گزارش طلانیوز: امروز شاخص با روند رو به رشد کار خود را آغاز کرد. برخلاف دو روز کاری گذشته که رشد شاخص بیشتر بر عهده شاخص ساز‌ها و شرکت‌های بزرگ بود امروز بیشتر شرکت‌های بورس سبز بودند.
امروز شنبه ۲۴ آبان شاخص کل بورس با رشد ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحدی در پایان معاملات اولین روز کاری خود در هفته جاری در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۵۹۱ واحدی قرار گرفت.
نماد‌های فولاد، فملی، خودرو، کگل، وبملت و کچاد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل گذاشتند و باعث رشد ۲.۱۷ درصدی آن شدند. در حالی که شاخص هم‌وزن امروز ۱.۲۴ درصد رشد کرد.
ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در جریان معاملات امروزشنبه ۲۴ آبان بازار سهام، نماد‌های شاخص‌ساز روند خوبی داشتند و این نماد‌ها به دلیل تاثیر زیاد بر ارزش سهام عدالت با رشد خود باز هم ارزش این سبد را بالا بردند.
در پایان معاملات بازار سهام ارزش سهام عدالت با رشد بیش از ۳.۱۴ درصدی به ۹ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۸۶۵ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۲۸۳ هزار و ۰۴۴ تومان افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۳۱۹ تومان رسیده است.
ارزش دارایکم چقدر شد؟
همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۷۳ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۹ هزار و ۱۶۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۷.۲۵ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۴۳۸ تومان افزایش یافت.

ارزش روز سهام عدالت شنبه 24 آبان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه