// کد مطلب: ۱۴۶۶۱۱

کریستیانو رونالدو | اخبار کریستیانو رونالدو | حواشی کریستیانو رونالو | ثروت کریستیانو رونالدو

شوک جدید پرتغالی به کریستیانو رونالدو | محبوبیت کریستیانو رونالدو روز به روز کمتر می‌شود

شوک جدید پرتغالی به کریستیانو رونالدو | محبوبیت کریستیانو رونالدو روز به روز کمتر می‌شود
لینک کوتاه کپی شد

طبق گزارشها از قطر، قرار است در یک حرکت نمادین در دوحه، از هر کشور تصویر یک بازیکن آن کشور در آسمان‌خراش دوحه نمایان شود. ظاهراً اسم کریستیانو رونالدو در بین منتخب تیم ملی پرتغال نیست.

به گزارش طلانیوز؛ کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد.

کریستیانو رونالدو که در منچستریونایتد نیمکت‌نشین شده، حالا در دو بازی‌ اخیر تیم ملی پرتغال فیکس بوده و چندین موقعیت گلزنی را از دست داده است. براین اساس، درحالیکه به نظر می‌رسد این آخرین جام جهانی رونالدو باشد و او امیدوار است به عنوان یک مهره کلیدی در ترکیب قرار بگیرد اما عملکرد ضعیف او مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.

نشریه ESPN اعلام کرده که کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در آستانه جام جهانی 2022 که از 29 آبان ماه در قطر برگزار می‌شود، شوک جدیدی را دریافت کرده است. براین اساس، قرار است تصویر یک بازیکن از هر کشور، برای جام جهانی، بر روی آسمان‌خراش 75 فوتی دوحه به نمایش دربیاید اما حالا فاش شده که پرتغال، قصد دارد برونو فرناندز یا دیگو ژوتا را انتخاب کند.

این تصمیم عجیب و نادیده گرفتن کریستیانو رونالدو درشرایطی اتخاذ شده که به نظر می‌رسد پرتغالی‌ها از هم‌اکنون خود را برای دوران بعد از کناره‌گیری رونالدو از بازی‌های ملی آماده می‌کنند. شایان ذکر است که آرژانتین هنوز هیچ بازیکنی را انتخاب نکرده اما انگلیس، کرواسی و سنگال به ترتیب هری کین، لوکا مودریچ و سادیو مانه را به عنوان چهره اصلی معرفی کرده‌اند.

شوک جدید پرتغالی به کریستیانو رونالدو | محبوبیت کریستیانو رونالدو روز به روز کمتر می‌شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه