// کد مطلب: ۱۴۷۱۰۸

کریستیانو رونالدو | اخبار کریستیانو رونالدو | حواشی کریستیانو رونالو | ثروت کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در راه بارسلونا؟ | دیدار پنهانی برای جذب کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در راه بارسلونا؟ | دیدار پنهانی برای جذب کریستیانو رونالدو
لینک کوتاه کپی شد

مدیر برنامه کریستیانو رونالدو در حال خوردن شام با رؤسای باشگاه بارسلونا دیده شد.

به گزارش طلانیوز؛ کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد.

دیده شدن ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، در حال صرف شام در یک رستوران با مدیران بارسلونا بار دیگر به شایعات درباره انتقال احتمالی او به بلوگرانا دامن زده است.رونالدو - بارسا: بزرگترین انتقال تاریخ ممکن است؟

خبرنگاران اسپانیایی موفق شدند از جلسه‌ای حساس در یکی از رستوران‌های شهر بارسلون پرده بردارند که بین ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، و مدیران ارشد باشگاه بارسا برگزار شده بود.

مندس مدتها است که مدیریت برنامه‌های رونالدو را بر عهده دارد اما از جمله دیگر فوتبالیست‌هایی که مدیریت برنامه‌هایشان بر عهده او است می‌توان به برناردو سیلوا اشاره کرد که شایعات زیادی درباره انتقال او از سیتی به بارسا مطرح بوده است.

دو مدیر بارسلونا که در این رستوران با ژرژ مندس دیدار کردند؛ خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، و ماتئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بودند که از قضا این دو مسئول مستقیم مذاکرات درباره نقل و انتقالات هستند.

جرارد رومرو، روزنامه‌نگار اسپانیایی، اولین کسی بود که تصویری از ورود جداگانه لاپورتا و آلمانی را به یک رستوران در شهر بارسلون منتشر کرد. کمی بعد تصویر دیگری مخابره شد که ژرژ مندس را در حال ورود به این رستوران نشان می‌داد.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند احتمال مذاکره درباره انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا بین این سه نفر بالا است. این در حالی است که کریستیانو به مدت 9 سال ستاره رئال مادرید بوده و پیوستنش به بزرگترین دشمن این باشگاه می‌تواند به یکی از پر حرف و حدیث‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال تبدیل شود.

منبع: ورزش3

کریستیانو رونالدو در راه بارسلونا؟ | دیدار پنهانی برای جذب کریستیانو رونالدو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه