// کد مطلب: ۱۴۷۶۷۹

مهدی طارمی | مهدی طارمی پورتو | لباس مهدی طارمی | حواشی مهدی طارمی

واکنش مهدی طارمی نسبت به افتخارآفرینی دیگر | مهدی طارمی گل کاشت

واکنش مهدی طارمی نسبت به افتخارآفرینی دیگر | مهدی طارمی گل کاشت
لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی نسبت به درخشش دوباره خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش طلانیوز؛ مهدی طارمی متولد27 تیر 1371 در بوشهر است. مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد.

عملکرد مهدی طارمی در دیدار برابر بروژ فوق العاده بود. مهاجم ایرانی توانست 2 گل بزند و پاس گل استفن اوستاکیو را به این بازیکن داد و نقش پررنگی در پیروزی چهار بر صفر برابر تیم میزبان داشت.

در پایان این دیدار، مهاجم ایرانی به عنوان بهترین بازیکن میدان از نظر کارشناسان یوفا انتخاب شد. در سایت لیگ قهرمانان اروپا درخصوص علت انتخاب طارمی آمده است: مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. هیئت ناظر فنی یوفا در این باره نوشت: او 2 گل به ثمر رساند و یک گل دیگر را برای استفان اوستاکیو ساخت. طارمی در بین خطوط خوب کار کرد و در خط دفاعی نیز پرتلاش ظاهر شد.

طارمی، مهاجم پورتو در مصاحبه فلش پس از پیروزی مقابل بروژ در پاسخ به این سوال که چه حسی دارد، گفت: من احساس خوبی دارم، این برای من و تیم بسیار خوب است.
او در مورد اینکه این پیروزی چقدر مهم بود، پاسخ داد: با توجه به شرایط ما در گروه، بازی بسیار مهمی بود. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و برای ما خوب بود.

منبع : فرارو

واکنش مهدی طارمی نسبت به افتخارآفرینی دیگر | مهدی طارمی گل کاشت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه