// کد مطلب: ۱۴۷۹۱۹

مهدی طارمی | مهدی طارمی پورتو | لباس مهدی طارمی | حواشی مهدی طارمی

یک رکوردی دیگر از مهدی طارمی | مهدی طارمی تحسین همه را برانگیخت

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر اتلتیکو مادرید شد. مهدی طارمی در این بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند.

به گزارش طلانیوز؛ مهدی طارمی متولد27 تیر 1371 در بوشهر است. مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد.

پورتو با درخشش قابل انتظار مهدی طارمی توانست اتلتیکو مادرید را شکست داده و به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شد. مهدی طارمی در بازی امشب که در استادیو دو دراگائوی شهر پورتو برگزار شد، یکی از دو گل تیمش را در شب پیروزی 2-1 مقابل شاگردان سیمئونه به ثمر رساند و با عملکرد بسیار خوبی که داشت، به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

همان طور که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت روز گذشته به سیمئونه هشدار داده بود، مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن پورتو، بار دیگر همه کاره پیروزی شاگردان کونسیسائو بود. او با وجود تدابیر ویژه خط دفاعی حریف برای مهارش، مثل همیشه علاوه بر وظایف معمول (گلزنی و پاس گل که امشب مورد اول را شاهد بودیم) در دیگر بخش‌ها نیز آماری تحسین برانگیز از خود به جای گذاشت تا در میان آن همه ستاره، مرد برتر میدان لقب بگیرد.

طارمی 4 موقعیت گل در این دیدار ایجاد کرد که بیشترین تعداد در میان تمام بازیکنان حاضر در زمین بود. 81 درصد از پاس های او صحیح بود و دقت شوت 60 درصد برای این بازیکن ثبت شد. مهدی در مجموع 51 بار توپ را در جریان بازی لمس کرد و در کارهای دفاعی نیز موثر ظاهر شد.

مهاجم ایرانی پورتو با گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید یک آمار جالب دیگر نیز به جای گذاشت. او طی 3 بازی اخیر چمپیونز لیگ، موفق به زدن 5 گل شده است. اگر 5 بازی اخیر مهدی در لیگ قهرمانان را هم مورد بررسی قرار دهیم، با آمار 5 گل و 2 پاس گل روبرو خواهیم شد. او که هفته گذشته نیز با درخشش در ترکیب پورتو کاندیدای بهترین بازیکن هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان شده و در نهایت بالاتر از مسی، در رتبه نخست این نظرسنجی قرار گرفت، امشب هم به گونه‌ای بازی کرد که می توان بازهم انتظار حضورش در بین بهترین‌های هفته را داشت.

منبع: ورزش3

یک رکوردی دیگر از مهدی طارمی | مهدی طارمی تحسین همه را برانگیخت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه