// کد مطلب: ۱۴۸۲۲۲

مهدی طارمی | مهدی طارمی پورتو | لباس مهدی طارمی | حواشی مهدی طارمی

مهدی طارمی در لیست خرید ۳ باشگاه قرار گرفت

مهدی طارمی در لیست خرید 3 باشگاه قرار گرفت
لینک کوتاه کپی شد

طبق اخبار مهدی طارمی 3 پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیز از باشگاه‌های اروپایی دارد.

به گزارش طلانیوز؛ مهدی طارمی متولد27 تیر 1371 در بوشهر است. مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد. سرمربی تیم فوتبال پورتو در خصوص روزه داری مهدی طارمی و یک مسلمان دیگر تیم حمایت کرد.ستاره ایرانی لیگ برتر پرتغال شایعات زیادی درباره عروسی اش مطرح شده و پدرش در یک مصاحبه همه را رد کرده و عنوان کرده این ملی پوش در بوشهر با همسرش عقد کرده است.

خبرنگار مطرح ترکیه خبر داد 3 باشگاه بزرگ اروپایی ستاره ایرانی پورتو را در لیست خریدهای زمستانی خود گذاشتند.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان با درخشش به همراه پورتو در لیگ پرتغال و در لیگ قهرمانان اروپا تحرکات باشگاه بزرگ اروپا برای جذبش را بیشتر کرده است.

پیش از در تابستان طارمی در رادار آرسنال و چلسی قرار داشت. همچنین صحبت هایی نیز از علاقه میلان برای شکار ستاره ایرانی مطرح شد.

در همین رابطه «اکرم کونور» خبرنگار مطرح ترکیه که در حوزه نقل و انتقالات فوتبال جهان فعالیت می کند در این زمینه خبر داد: نام مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در فهرست نهایی خریدهای زمستانی میلان، چلسی و آرسنال قرار گرفت.

اما این خبرنگار ترکیه ای در ادامه نوشت: البته حضور نام طارمی در فهرست خریدهای زمستانی به معنای اولویت خرید این بازیکن نیست بلکه فقط در لیست خرید قرار دارد و در اولویت نیست.

طارمی در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو درخشش بی نظیری داشته و تا پایان مرحله گروهی با به ثمر رساندن 5 گل در رده سوم بهترین گلزنان این تورنمنت قرار دارد.

مهدی طارمی بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پورتو

مهدی طارمی علیرغم ناکامی در گلزنی برای چندمین هفته متوالی، کماکان یک بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پورتو محسوب می‌شود.

طارمی چهار هفته متوالی است که موفق به گلزنی در لیگ پرتغال نشده منتهی او در این چهار هفته، آمار بسیار خوبی در گلسازی داشته و توانسته 4 پاس گل به همبازیانش بدهد.

مهدی در پیروزی 0-3 پورتو مقابل پورتیموننزه پاس گل داد تا با 5 پاس گل، بهترین بازیکن لیگ پرتغال از این حیث باشد.

نکته قابل توجه درباره طارمی، کامنتهایی است که زیر پست اینستاگرامی پورتو درباره آمار مهدی منتشر شده است. باشگاه پرتغالی با اشاره به پاس گل مهاجم ایرانی‌اش در بازی دیشب، نوشته که مهدی با 9 گل و 6 پاس گل، روی 15 گل این فصل پورتو، به صورت مستقیم تاثیرگذار بوده است.

برخی از کاربران ایرانی صفحه پورتو در واکنش به این پست، مدعی شده‌‌اند که اگر همبازیان طارمی، او را در موقعیت گلزنی قرار می‌دادند، آمار مهدی می‌توانست به مراتب بهتر از این باشد و سرمربی پورتو به جای انتقاد از مهاجم ایرانی - کونسیسائو 5 روز قبل گفته بود طارمی زمانی که باید فداکار باشد، خودخواه است و زمانی که باید خودخواه باشد، فداکار است - باید از سایر بازیکنانش گلایه کند که چرا مهدی را صاحب موقعیت گلزنی نمی‌کنند.

این وسط برخی فالوئرهای ایرانی صفحه پورتو گفته‌اند که تغییر پست طارمی و متمایل شدن او به میانه میدان باعث شده که او مثل سابق نتواند گل بزند. ادعایی که عجیب به نظر می‌رسد چرا که مهدی طارمی حداقل در بازی دیشب، به عنوان یکی از دو مهاجم تیمش به میدان رفته بود.

مهدی طارمی در لیست خرید 3 باشگاه قرار گرفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه