// کد مطلب: ۱۴۹۱۸۳

علیرضا بیرانوند | شعبده بازی علیرضا بیرانوند | علیرضا بیرانوند و پرسپولیس | اخبار علیرضا بیرانوند

نام علیرضا بیرانوند از جام جهانی خط خورد! | شکستگی بینی علیرضا بیرانوند برایش گران تمام شد

نام علیرضا بیرانوند از جام جهانی خط خورد! | شکستگی بینی علیرضا بیرانوند برایش گران تمام شد
لینک کوتاه کپی شد

هم‌امنون باهبر شدیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یم تیم ملی، به علت شکستگی بینی، دو بازی در جام جهانی را از دست داد.

به گزارش طلانیوز؛ علیرضا بیرانوند متولد لرستان است و زبان مادری‌اش "زبان لکی" است. علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان تیم ملی در چند سال اخیر بوده است. درخشش علیرضا بیرانوند در بازی‌های جام جهانی، به خصوص بازی در برابر پرتغال، در جام جهانی 2018 که پنالتی کریس رونالدو را به خوبی مهار کرد، برای هیچ‌کس پوشیده نیست. اما متأسفانه، علیرضا بیرانوند در بازی اول تیم ملی مقابل انگلیس، به شدت مصدوم شد و برای دو بازی از همراهی تیم ملی محروم شد.

علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک تیم ملی ایران در جام جهانی قطر که روز گذشته در دقایق ابتدایی بازی ایران و انگلیس به علت برخورد با حسینی مصدوم شد، علی‌رغم کارهای پزشکی به مدت 8 دقیقه مشکل رفع نشد و او مجبور به ترک زمین شد.

پس از بازی علیرضا بیرانوند به بیمارستان مراجعه کرد و مشخص شد از ناحیه بینی دچار شکستگی شده است و حالا اخبار حاکی از این است که او جام جهانی 2022 را از دست داد و قادر به ادامه همراهی تیم ملی نیست.

بدین ترتیب در دو بازی بعدی تیم ملی مقابل آمریکا و ولز، علیرضا بیرانوند همراه ملی پوشان نخواهد بود و کی‌روش باید به فکر استفاده از یک گلر دیگر از بین نفرات حاضر در اردو باشد و این خبر بدی در شروع مسابقات جام جهانی برای ما بود.

رکورد تاریخی بیرانوند با پیراهن ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس رفته است.

این بازی در شرایطی در ورزشگاه خلیفه آغاز شد که انگلیس در دقایق ابتدایی بازی هجومی را به نمایش گذاشت.

در دقیقه 8 بازی، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران که برای دفع پاس ارسالی «هری کین» در محوطه جریمه با مجید حسینی برخورد کرد، دچار آسیب دیدگی جدی شد. مصدومیت بینی بیرانوند با خونریزی شدید از این ناحیه ادامه داشت و باعث شد تا این مسابقه برای درمان او حدود 7 دقیقه متوقف شود. بیرانوند در ادامه به دلیل شدت آسیب دیدگی تعویض شد و جایش را به سیدحسین حسینی داد.

باوجود تعویض زودهنگام بیرانوند، این بازیکن به یک رکورد ویژه در تاریخ تیم ملی ایران دست یافت. بیرانوند به تنها دروازه بانی در فوتبال ایران تبدیل شد که در دو دوره جام جهانی با لباس تیم ملی بازی کرده است.

علیرضا بیرانوند نخستین بار در سال 2018 برای ایران در جام جهانی به میدان رفت.

نام علیرضا بیرانوند از جام جهانی خط خورد! | شکستگی بینی علیرضا بیرانوند برایش گران تمام شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه