// کد مطلب: ۱۰۵۶۳۲

بررسی جنبه های مختلف سرمایه گذاری در پروژه زاگرس

بررسی جنبه های مختلف سرمایه گذاری در پروژه زاگرس
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: سرمایه گذاری در پروژه های ملکی در دوران فعلی خیلی رو بورس است و اگر به تمام جوانب آن توجه نمایید، می توانید یک سرمایه گذاری بدون ریسک با بازدهی سود بالا را به ثمر برسانید. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به بررسی جنبه های مختلف سرمایه گذاری در پروژه زاگرس که یکی از محبوب ترین پروژه ها در میان سرمایه گذاران شناخته شده است، بپردازیم.

به گزارش طلانیوز: معرفی پروژه زاگرس و جزئیات آن

پروژه زاگرس که با مسئولیت تعاونی ابنیه همت به مرحله اجرا رسیده است، یک پروژه محبوب در بین سرمایه گذاران شناخته می ‌ شود که در ادامه به بررسی تمام جنبه های این پروژه می‌پردازیم ولی به صورت کلی اگر بخواهیم در خصوص این پروژه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، می توانیم به موقعیت مکانی آن اشاره نماییم. این پروژه جزء پروژه های منطقه ۲۲ است که در نزدیکی اتوبان همت، حکیم، آزادگان شمال و جنوب قرار دارد و از سال ۹۹ شروع شده است . در کنار این پروژه، پروژه الوند و البرز را در همین سال نیز شروع نموده است. سرمایه گذاری در هر کدام از این پروژه ها می تواند برای شما سودآور باشد زیرا تمام آنها را تعاونی ابنیه همت به عهده گرفته است و همانطور که ذکر گردید این تعاونی رزومه قابل قبولی را ارائه می‌دهد. البته شما برای بررسی کامل تمام جوانب این پروژه باید با شرکت دیار 22 صحبت نمایید و اطلاعات کامل را در این خصوص دریافت نمایید.




نکات قابل توجه در سرمایه گذاری در پروژه زاگرس

اگر بخواهیم سرمایه گذاری مناسبی بر پروژه زاگرس داشته باشیم باید به جنبه های گوناگونی از آن توجه نماییم. نه تنها در این پروژه بلکه در سایر پروژه ها نیز باید به این موارد توجه نمایید و طبق این عوامل به سرمایه گذاری در پروژه مد نظر خود اقدام نمایید. برخی از این عوامل که در پروژه زاگرس قابل بررسی است، شامل موارد زیر می باشد.
  • رزومه و سابقه شرکت ساخت و ساز
  • موقعیت مکانی، چشم انداز و جایگاه پروژه
  • امکانات پروژه زاگرس
  • نحوه نقل و انتقال و امتیاز دادن پروژه زاگرس
در ادامه به بررسی و شرح و تفصیل این موارد می پردازیم.


رزومه و سابقه شرکت ساخت و ساز

این نکته برای شخص سرمایه گذار بسیار حائز اهمیت است که قبل از اقدام به خرید و صرف هزینه به میزان اعتبار و سابقه شرکتی که مسئولیت اجرا و عملیاتی را به عهده گرفته است، توجه نماید. اگر پروژه زاگرس را از این جنبه بخواهیم بررسی کنیم، می توانیم نگاهی به رزومه آن بیاندازیم. این تعاونی در طی سال های اخیر پروژه های زیادی را با موفقیت به اتمام رسانده است. پروژه هایی مانند آرتمیس و .... نیز از پروژه های معروفی هستند که این تعاونی مسئولیت ساخت و ساز آن را به عهده داشته است و از این نظر توانسته است محبوبیت بسیاری را در بین سرمایه گذاران خرید ملک به دست آورد.

موقعیت مکانی، چشم انداز و جایگاه پروژه

یکی دیگر از جنبه های قابل بررسی در پروژه زاگرس و همچنین در سایر پرژه ها موقعیت مکانی و چشم انداز پروژه است. تعاونی ابنیه همت به جایگاه ساختمانی که قصد دارد شروع به عملیات ساخت و ساز نماید، بسیار توجه می کند و سعی می کند همانند سایر پروژه های خود جایگاهی را انتخاب نماید که علاوه چشم انداز عالی موقعیت مناسبی داشته باشد و باعث ایجاد نور گیری مناسب در تمام واحدهای یک ساختمان شود. توجه به چشم انداز یک پروزه می تواند به راحتی به افزایش میزان سود شما بپردازد. بنابراین به راحتی از میان این موضوع نگذرید و سعی کنید در کنار مورد قبلی یعنی بررسی رزومه و سابقه مسئول پروژه به موقعیت مکانی و چشم انداز پروژه مد نظر خود توجه نمایید و می توانید از شرکت دیار 22 نیز در این زمینه راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

امکانات پروژه زاگرس

یکی دیگر از جبه های قابل بررسی پروژه زاگرس توجه به امکاناتی است که برای پروژه خود در نظر گرفته است. بسیاری از پروژه کارها این مورد را از اول در اختیار شما قرار نمی هد ولی شما باید توجه نمایید برای بهینه سازی سرمایه گذاری خود توجه به امکانات پروژه نیز دست کمی از موارد قبلی که خدمتتان ذکر گردید، ندارد. پروژه زاگرس مانند سایر پروژه های این مجموعه به امکانات اساسی که رعایت نمودن آن الزامی است توجه نموده است و سعی کرده است آن را به بهترین شکل ممکن اجرا نماید. در این پروژه به داشتن سالن اجتماعاتف لابی مجلل، پارکینگ به صورت جداگانه برای واحدهای تجاری و مسکونی و همچین امکان داشتن انباری توجه نماید و از این جنبه نیز می توان به این پروژه امتیاز خوبی را نسبت داد.

نحوه نقل و انتقال و امتیاز دادن پروژه زاگرس

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه در پروژه زاگرس شرای نقل و انتقال و امتیاز دادن در پروژه است. در هر پروژه ای شرایط دادن حق امتیاز منوط به شرایط تعاونی ارائه دهنده متفاوت است و اگر شما برای اولین بار است که قصد دارید وارد این حوزه شوید باید اطلاعات کاملی را توسط شرکت دیار 22 به دست بیاورید و با تسلط کامل سرمایه گذاری در یک پروژه را انجام دهید. در خصوص نقل و انتقال در پروژه زاگرس به صورت کلی می توان گفت که به شکل امتیازی و خرید امتیاز در دفتر خود تعاونی انجام می شود و تعاونی نیز از اعتبار کامل برخوردار است و امتیاز خریداری شده کامل به صورت قطعی به شخص سرمایه گذار منتقل می شود و این نیز یک جنبه قابل توجه در این پروژه است.








در پایان
در این مقاله به تجزیه و تحلیل تمام جنبه های قابل بررسی در پروژه زاگرس پرداختیم و اطلاعات اولیه ای را در خصوص این پروژه در اختیارتان قرار دادیم. کسانی که با پروژه های تعاونی انبیه همت آشنایی کامل دارند نیازی به تحقیق بیشتر از این مقاله ندارند زیرا این تعاونی به قدری شناخته شده و محبوب است که بسیاری از سرمایه گذاران به محضو شروع یک پروزه جدید از این تعاونی، اقدام به سرمایه گذاری در آن می نمایند ولی اگر هنوز ابهاماتی برای شما وجود دارد و شما جزء آن دسته از عزیزانی هستید که تمایل دارید قبل از اقدام به سرمایه گذاری با جزئیات کالم یک پروژه آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم با شرکت دیار 22 حتما در ارتباط باشید و از مشاوره کارشناسان خبره آن استفاده نمایید.





بررسی جنبه های مختلف سرمایه گذاری در پروژه زاگرس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه