// کد مطلب: ۱۵۴۱۱۳

با حضور مدیران بیمه مرکزی

کارگروه شناسایی و مقابله با تقلبات بیمه در استان همدان تشکیل شد

کارگروه شناسایی و مقابله با تقلبات بیمه در استان همدان تشکیل شد
لینک کوتاه کپی شد

با توجه به افزایش تقلب و کلاهبرداری در رشته بیمه های اتومبیل و در راستای ایجاد وحدت رویه در حوزه مقابله با جرائم یادشده در صنعت بیمه نخستین کارگروه شناسایی و مقابله با تقلبات بیمه در استان همدان برگزار شد.

در این نشست که به ریاست علی اکبر ترکاشوند _مدیرکل دفتر مرکزی حراست_ برپا شد در خصوص راهکارهای کشف تخلف و روش های مقابله با آن بحث و بررسی به عمل آمد.

بر اساس این گزارش در نشست یادشده، هادی عبداللهی_ مدیرکل دفتر بازرسی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی _، حسن پیمانی _ نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان_ معاون دادستان همدان، رییس مرکز حفاظت اطلاعات دادگستری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، رئیس پلیس راه و‌ آگاهی همدان، مدیرکل پزشکی قانونی استان و تنی چند از اعضای سندیکای بیمه گران استان همدان نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم اعضای کار گروه به آنان ابلاغ، و از مهدی مکاری همدانی _ رییس اداره حراست اداره کل به دلیل تعامل سازنده و همکاری مجدانه با مرکز حراست بیمه مرکزی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد. اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

کارگروه شناسایی و مقابله با تقلبات بیمه در استان همدان تشکیل شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه