// کد مطلب: ۱۵۴۱۴۲

بیمه حافظ

جشن بزرگ بیست و یکمین سالگرد بیمه حافظ

جشن بزرگ بیست و یکمین سالگرد بیمه حافظ
لینک کوتاه کپی شد

جشن سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ برای نخستین بار به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

این شرکت در 17 اردیبهشت 1381 پس از طی روند قانونی، به‌عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی با تمرکز فعالیت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد کیش فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با 17 شعبه، 3 دفتر ارتباطی و 3 باجه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به فعالیت خود ادامه می دهد.

به همین مناسبت شرکت بیمه حافظ مراسمی را با تمرکز بر فناوری به صورت برخط (آنلاین) با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین، مدیران مستقل و حضور روسا و پرسنل شعب برگزار کرد.

«بیمه حافظ» در مسیر رشد و توسعه
در این مراسم، محمود دودانگه رئیس هیات مدیره ضمن تبریک به مناسبت بیست و یکمین جشن سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ ابراز امیدواری کرد که با زحمات و دلسوزی همکاران مسیر رشد شرکت بیمه حافظ تداوم یابد.
وی ادامه داد: امیدوارم در سال جاری شاهد اتفاقات خوشایندی در روند توسعه شرکت باشیم و فعالیت ها به سراسر کشور گسترش پیدا کند.
به گفته دودانگه، شرکت بیمه حافظ اکنون در بازار پایه فعالیت می کند و در تلاش است که به زودی وارد بازار اصلی شود.
رئیس هیات مدیره بیمه حافظ با اشاره به ویژگی های مثبت کارکنان شرکت اعلام کرد: صداقت، امانت داری و دلسوزی از جمله ویژگی های کارکنان شدکت بیمه حافظ بوده و باید باشد و امیدوارم بتوانیم در کنار هم شاهد رشد و موفقیت بیشتر شرکت باشیم.

«بیمه حافظ» پرشتاب ترین شرکت بیمه در ایران
همچنین در این مراسم، جلال سلطانی مدیرعامل شرکت نیز ضمن تبریک به مناسبت سالگرد شرکت از مدیران سندیکای بیمه گران و شرکت های بیمه ای در راستای تبریک هایشان به این مناسبت قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه امروز شرکت بیمه حافظ به عنوان یک نماد پر ارزش در زندگی ما می درخشد، افزود: اکنون شرکت بیمه حافظ به عنوان اولین شرکت خصوصی توانسته است در شاخص های توسعه عنوان پر شتاب ترین شرکت صنعت بیمه را به خود اختصاص دهد و این باعث فخر و مباهات است و کارکنان به خود ببالند که این پیشرفت به نام آنها ثبت خواهد شد.

برگزیدگان بیست و یکمین سالگرد بیمه حافظ
در این مراسم برگزیدگان از میان شعب، نمایندگان و کارشناسان و پرسنل شعب و ستاد بر اساس شاخص ها و معیارهای تعیین شده مشخص و از آنها تقدیر به عمل آمد که در ذیل معرفی می گردند؛
شعبه برگزیده: شعبه بیرجند به ریاست آمنه امین نژاد
نماینده برگزیده: سیما حسینی نیک (شعبه کیش)
کارمند برگزیده شعب: رضا هراتی نژاد (کارشناس شعبه چابهار)
کارمند برگزیده ستاد: محسن فلاح نژاد (کارشناس واحد فنی)/ روابط عمومی بیمه حافظ

جشن بزرگ بیست و یکمین سالگرد بیمه حافظ

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه