// کد مطلب: ۱۵۴۱۸۶

رئیس کل بیمه مرکزی گردهمایی بازنشستگان نهاد ناظر صنعت بیمه:

همراهی کامل برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان وجود دارد

همراهی کامل برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان وجود دارد
لینک کوتاه کپی شد

در صورت معرفی ظرفیت ها و نمایش قابلیت های صنعت بیمه به مسئولان ارشد کشور، شرایط مساعدتری برای ذینفعان این صنعت فراهم خواهد شد.

مهندس مجید بهزادپور که در آیین سالانه گردهمایی و تجلیل از بازنشستگان سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه برای تحول اساسی در مهار تورم، افزایش نرخ اشتغال، ارتقای ضریب شاخص های رفاه و توسعه ملی، ظرفیت های لازم را دارد و البته تحقق این امر به نگاه جدی تر به توانمندی های صنعت بیمه بستگی دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام این خبر که بهبود معیشت بازنشستگان نهاد ناظر صنعت بیمه در دست بررسی و اجرا قرار دارد، تصریح کرد: در بستر قانون و با روش های هدفمند از جمله اصلاح آیین نامه ها و اقناع مسئولان ذیربط در مسیر بهبود شرایط معیشتی این قشر شریف تلاش خواهیم کرد.
رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به راهکارهای توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور از جامعه بازنشستگان بیمه مرکزی خواست تا با توجه به تجربه و آگاهی ایشان به تحقق این امر کمک کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان، سرمایه گذاری در بخش های مولد نظیر مسکن را راهکار صنعت بیمه برای کمک به رفع دغدغه های دولت عنوان کرد.
در ادامه دکتر جواد فرشباف، رئیس کانون بازنشستگان بیمه مرکزی از ارایه مزایای کمک معیشتی به خانواده وظیفه بگیران خبر داد و گفت: با حمایت رئیس کل بیمه مرکزی امکان بهره مندی از مزایای کمک معیشتی برای خانواده وظیفه بگیران فراهم شده است.
وی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این کانون گفت: ما در کانون بازنشتگان در صدد هستیم با برنامه ریزی های انجام شده درآمد مکملی بدون نیاز به اشتغال برای بازنشستگان ایجاد کنیم.
رئیس کانون بازنشستگان بیمه مرکزی، همچنین برگزاری تورهای تفریحی ،آموزشی، تلاش برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و ارائه تسهیلات ویژه را از دیگر برنامه های این کانون اعلام کرد.
گفتنی است در این نشست تنی چند از چهره های شاخص صنعت بیمه نیز به طرح دیدگاه ها و بیان مشکلات بازنشستگان پرداختند. اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

همراهی کامل برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان وجود دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه