// کد مطلب: ۱۵۴۱۸۹

بیمه تعاون

معرفی «بیمه تعاون» به عنوان «کارفرمای منتخب» در نمایشگاه کار

معرفی «بیمه تعاون» به عنوان «کارفرمای منتخب» در نمایشگاه کار
لینک کوتاه کپی شد

«بیمه تعاون» به عنوان «کارفرمای منتخب» نمایشگاه کار دانشگاه تهران شناخته شد.

در آیین اختتامیه نمایشگاه کار دانشگاه تهران که با حضور «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، از شرکت «بیمه تعاون» به عنوان «کارفرمای منتخب» تقدیر صورت پذیرفت.

در این نمایشگاه که با حضور 120 شرکت، واحد آموزشی، پژوهشی و شرکت دانش بنیان برگزار شد، بیش از 10 هزار دانشجو از نمایشگاه کار دانشگاه تهران بازدید کرده و 1200 فرصت شغلی در سامانه کاریابی دانشگاه تهران ایجاد شده و سازمان ها تعداد زیادی رزومه دریافت کرده اند که دانشجویان می توانند در این سازمان ها جذب کار شوند.

آموزش دانشگاهی با هدف برطرف کردن نیاز جامعه صورت پذیرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور در آیین اختتامیه نمایشگاه کار مطرح کرد: امروز این احساس مسئولیت و نیاز وجود دارد که دانشجویان به گونه‌ای آموزش ببینند که به هنگام فارغ التحصیلی بتوانند ضمن اشتغال، نیاز جامعه را برآورده سازند.
حسینی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای رقابت و توسعه روز افزون است خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اگر شرکتی بخواهد در بازار رقابت حضور موثر داشته و کالای باکیفیت تولید کند، نیازمند تفکر و اندیشه دانشگاه است.
وی اهتمام دولت برای تقویت بخش خصوصی و مردمی سازی اقتصاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت با حمایت از قانون جهش تولید مصمم است از خلاقیت و ایده تحصیلکردگان دانشگاهی حمایت کرده و از پیشنهاد و ایده‌های دانشگاهیان در تدوین برنامه‌های مختلف از جمله سند تحول و برنامه هفتم توسعه استقبال کرده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: کشورمان از ظرفیت و توانمندی‌های بالایی برخوردار است و قطعاً با فکر، اندیشه و خلاقیت جوانان و تحصیل کردگان میتوان ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد. روابط عمومی بیمه تعاون

معرفی «بیمه تعاون» به عنوان «کارفرمای منتخب» در نمایشگاه کار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه