// کد مطلب: ۸۵۴۰۴

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با امام جمعه شهرکرد خبر داد:

اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان چهارمحال و بختیاری

اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان چهارمحال و بختیاری
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه سفر به استان چهارمحال و بختیاری در رأس هیئتی بلندپایه از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان‌های تابعه در استان، با امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش طلانیوز: مدیرعامل بانک توسعه تعاون، در دیدار با حجت‌الاسلام نکونام، امام جمعه شهرکرد، ضمن ارائه گزارشی از سفر به شهرستان‌های لردگان، بروجن و خانمیرزا، آمادگی بانک توسعه تعاون را به منظور پرداخت تسهیلات حمایتی جهت رونق تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری مؤثر در استان چهارمحال بختیاری اعلام کرد.
حجت اله مهدیان در این دیدار، ضمن برشماری دستاوردهای بانک توسعه تعاون در استان چهارمحال و بختیاری، افزود: بانک توسعه تعاون سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در چهارمحال و بختیاری پرداخت کرده که پرداخت این میزان تسهیلات تا پایان سال جاری حداقل به ۲ هزار میلیارد ریال می‌رسد.
وی افزود: همچنین شعب بانک در این استان بالغ بر 110 درصد منابع جذب‌شده در استان را به فعالین و بنگاه‌های اقتصادی استان تسهیلات پرداخت‌نموده‌اند که این نشان از عزم جدی و عملی بانک برای تحقق رونق اقتصادی در این منطقه دارد.
این مقام مسئول که به عنوان نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر حضور یافته است، در ادامه گفت: استان چهارمحال و بختیاری از ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و بانک توسعه تعاون آمادگی کامل دارد از سرمایه‌گذاری در این استان با استفاده از ظرفیت داخلی بانک و نیز منابع صندوق توسعه ملی حمایت نماید.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون روز گذشته نیز با حضور در شهرستان لردگان و خانمیرزا از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی در این مناطق بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت امور و مشکلات فعالین اقتصادی در این دو شهرستان قرار گرفت.
همچنین با حضور مهدیان و سایر مسئولین استانی، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری نیز افتتاح شد.
گفتنی است حضور حسن شریفی، معاون عملیات بانکی مدیرعامل در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه‌های سفر هیئت بانک توسعه تعاون به استان چهارمحال و بختیاری بود.
بر اساس این گزارش، معاونان و مدیران عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی موانع و مشکلات توسعه چهارمحال و بختیاری و ارائه روش‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از منابع و ظرفیت‌های ملی به مدت دو روز در استان حضور دارند

اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان چهارمحال و بختیاری

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه