// کد مطلب: ۱۲۶۸۳۶

حمایت ۴ میلیاردی بانک توسعه تعاون از شرکت تولیدی بخت آفرین

حمایت ۴ میلیاردی بانک توسعه تعاون از شرکت تولیدی بخت آفرین
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: بانک توسعه تعاون در راستای اجرایی نمودن سیاست های حمایتی خود از بخش تولید و صنعت و همچنین حمایت از کارآفرینان موفق استانی با اعطای تسهیلات ۴ میلیارد ریالی جهت خرید مواد مصرفی از محل منابع داخلی بانک به شرکت بخت آفرین پارسا جنوب که در زمینه تولید ، بسته بندی نایلون و نایلکس ، سفره یکبار مصرف و همچنین دستمال کاغذی در رده های توالت ، حوله ای ، اقتصادی و جعبه ای در شهرستان جم فعالیت دارد گامی دیگر در تحقق شعار سال و مبحث اشتغالزایی در استان بوشهر برداشته است .

به گزارش طلانیوز: این شرکت تولیدی با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۰ نفر نیروی انسانی جوان در بخش های مختلف و فراهم سازی شبکه توزیع محصولات در استان و علی الخصوص توزیع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و استانهای همجوار سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده است.
این گزارش می افزاید: شرکت بخت آفرین پارسا جنوب ، تولید کننده محصولات بهداشتی مصرفی با برند ثبتی بخت آفرین ، در زمینی به مساحت۸۵۰ متر مربع و سالن کارگاهی مسقف ۵۰۰ متر مربعی دراستان بوشهر ، شهرستان جم روستای علی آباد واقع شده و از لحاظ افزایش حجم تولید سالیانه و تنوع محصولات، از پیشگامان این صنعت در جنوب استان بوشهر بوده که حجم تولیدات شرکت فوق در زمینه تولید دستمال توالت ، حوله ای ، جعبه ای ، اقتصادی و سفره یکبار مصرف مجلسی و معمولی و نایلکس مجموعا" به میزان ۲۳۰۰ تن در سال می باشد .
بانک توسعه تعاون بعنوان بانک توسعه ای در شکوفایی اقتصاد استان در سنوات گذشته نقش بسزا و تأثیرگذاری را در منطقه ایفا نموده وحمایت از کارآفرینان ، شرکت های تولیدی فعال استانی و طرح های اشتغال زا که در رونق اقتصاد منطقه ای و کشوری مؤثر هستند را در اولویت پرداخت تسهیلات در سال جاری قرار داده است .
شرکت تولیدی بخت آفرین با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریالی یکی از ده ها طرح و مجموعه موفق اشتغالزایی در استان بوشهر می باشد.
شایان ذکر است بانک توسعه تعاون نیز حمایت از تولیدات داخلی را برای تحقق شرط اصلی رسیدن به توسعه پایدار در سرلوحه اهداف خود قرارداده است .

حمایت ۴ میلیاردی بانک توسعه تعاون از شرکت تولیدی بخت آفرین

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه