// کد مطلب: ۱۳۱۱۰۹

در پنجمین اجلاس سراسری نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و‌جهش تولید رخ داد؛

حمایت همه جانبه مجلس از تولید و تجارت

حمایت همه جانبه مجلس از تولید و تجارت
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: پنجمین اجلاس سراسری نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و ‌جهش تولید با رویکرد رضایتمندی مشتری و با محوریت افزایش سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادار سازی مشتریان ۱۸اسفند ماه در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید.

به گزارش طلانیوز: این اجلاس با حضور مصطفی نخعی سخنگو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، حسین‌حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس و هادی قوامی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اموراقتصادی و دارایی برگزار شد.
اعضای مجلس شورای اسلامی حاضر در این اجلاس بر حمایت از کارآفرینان تاکید کرده و معتقدند قوانین مصوب مجلس در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از واسطه گری بوده است. همچنین مجلس بر راهکارهای بازگشایی بازارهای صادراتی و بهای بیشتر به تولیدکنندگان و جلوگیری از واردات در شرایط تولید داخل دارد. لازم به ذکر است که مجلس برای کارخانه هایی که مولد نیستند مالیات در نظر گرفته است تا جای ممکن از واسطه گری جلوگیری کند.
همچنین در این اجلاس از ۱۴ گروه تعیین شده توسط دکتر خزایی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) ریاست کمیته علمی اجلاس مورد ارزیابی هایی قرار گرفتند که در نهایت ۵۰ سازمان مورد تجلیل قرار گرفتند.
این مراسم با سخنرانی دکتر خزایی و‌ دکتر ممیز عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در پنل اول اجلاس آغاز و سپس با سخنرانی دکتر قوامی معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد، دکتر عباس پور سخنگو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، دکتر نخعی سخنگو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که ریاست شورای سیاستگذاری اجلاس را برعهده داشتند به پایان رسید.

حمایت همه جانبه مجلس از تولید و تجارت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه