// کد مطلب: ۱۳۲۶۰۱

رپرتاژ اگهی /

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال مانا (MANA)

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال مانا  (MANA)
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: ارز دیجیتال مانا از توکن‌های اختصاصی پلتفرم دیسنترالند است. در این پلتفرم بازیکن‌ها زمین‌ها و دارایی‌های خود را دارند و با خرج کردن ارز مانا می‌توانند در بازی پیشرفت کنند. این ارز که در حال حاضر طرفداران بسیاری پیدا کرده، تبدیل به یکی از منابع درآمدزایی ساکنین دیسنترالند شده است. به همین منظور در این مقاله به بررسی روند قیمت ارز دیجیتال مانا پرداخته و اطلاعات بیشتری از این ارز شگفتی‌ساز در اختیار شما می‌گذاریم.

به گزارش طلانیوز: ارز دیجیتال مانا از توکن‌های اختصاصی پلتفرم دیسنترالند است. در این پلتفرم بازیکن‌ها زمین‌ها و دارایی‌های خود را دارند و با خرج کردن ارز مانا می‌توانند در بازی پیشرفت کنند. این ارز که در حال حاضر طرفداران بسیاری پیدا کرده، تبدیل به یکی از منابع درآمدزایی ساکنین دیسنترالند شده است. به همین منظور در این مقاله به بررسی روند قیمت ارز دیجیتال مانا پرداخته و اطلاعات بیشتری از این ارز شگفتی‌ساز در اختیار شما می‌گذاریم.

ارز دیجیتال مانا چیست؟

نیل استیونسون نویسنده رمان‌های علمی - تخیلی سال‌ها قبل در رمان سایبرپانک از دنیایی تخیلی صحبت می‌کرد که امروز مفهوم متاورس بر آن بنا شده است. دیسنترالند یکی از سرزمین‌های مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند املاک و مستغلات مربوط به خود را داشته باشند، دارایی‌های خود را افزایش دهند و به معامله و خرید فروش با دیگر ساکنین بپردازند.
مانا یک توکن دیجیتالی بر بستر ERC20 است. برای آنکه در دیسنترالند بتوانید حق رأی داشته باشید یا خریدوفروش انجام دهید باید از ارز مانا استفاده کنید. کاربران دیسنترالند می‌توانند با استفاده از فیات یا سایر رمزارزها در صرافی‌ها رمزارز اختصاصی دیسنترالند یعنی مانا ( MANA ) را خریداری کنند.
همچنین می‌توانند دارایی‌های خود را در دیسنترالند بفروشند و به‌جای آن ارز دیجیتال مانا دریافت کنند. سپس از طریق صرافی‌ها آن را به پول نقد یا هر ارز دیگری که بخواهند تبدیل کنند.

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال مانا

در سال ۲۰۱۷ در جریان عرضه اولیه ارز مانا حدود ۲۴ میلیون دلار از این ارز به فروش رسید. آن‌ها که این ارز را خریده بودند در سال ۲۰۲۰ با رونمایی از پلتفرم دیسنترالند پاداش صبر و اطمینان خود را گرفتند.
در ابتدا هر رمزارز مانا با قیمت ۰٫۰۲۳ دلار به فروش می‌رسید و در سال‌هایی اول قیمت آن تغییری نداشت. بعد از معرفی دیسنترالند این ارز شروع به پیشرفت کرد و قیمت آن در ماه می سال ۲۰۲۱ به ۱٫۵ دلار رسید.
کمتر از سی روز بعد در ماه ژوئن، مانا با سیر نزولی بازار همراه شد و قیمت آن به ۰٫۵ دلار رسید. این روند نزول بسیاری را نگران کرد و تقاضا برای فروش آن بالا رفت.
در اکتبر ۲۰۲۱ اما اتفاق جدیدی افتاد. مانا در سربالایی قیمت افتاد و به ۳٫۶ دلار رسید و همه ضررهای دارندگانش را جبران کرد.
رکوردشکنی قیمت مانا اما در روز یازدهم ماه نوامبر اتفاق افتاد. ارز دیجیتال مانا با قیمت ۵٫۴۷ دلار عرضه شد و همه را شگفت‌زده کرد.
این سربالایی قیمت طرف‌داران زیادی را در صف خریداران مانا قرار داد. بعد از این شکست قیمت، هم‌زمان با نزول بازار قیمت مانا نیز افت کرد از ۵ به ۳ دلار و در ماه می ۲۰۲۲ به حدود ۱٫۵ دلار رسید.
بررسی قیمتی نمودار مانا نشان می‌دهد این رمزارز بعد از سپری کردن هر دوره نزول یک صعود خوب را نیز تجربه کرده است. در حال حاضر مدتی است که روند نزولی آن ثابت شده و یک افزایش قیمت احتمالی را در پیش رو خواهد داشت.

آینده ارز دیجیتال مانا

در اینکه متاورس در آینده‌ای نه‌چندان دور، پیشرفت شگرفی خواهد کرد هیچ شکی نیست. هم اکنون نگاه بزرگ‌ترین سرمایه‌داران و کمپانی‌های جهان به سمت متاورس است.
مانا و پیوند آن با دیسنترالند هم‌اکنون (ماه می ۲۰۲۲) این ارز دیجیتال را در رتبه ۳۸ در دنیا قرار داده است. باتوجه‌به آنکه قیمت آن به ثبات رسیده و درآمدهای خوبی از طریق پلتفرم بازی آن به کاربران می‌رسد (در یک مورد یک قطعه زمین در دیسنترالند به ارزش ۹۱۳ هزار دلار فروخته شد و رکورد فروش را جابه‌جا کرد) می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

خریدوفروش ارز دیجیتال مانا

برای خرید یا فروش ارز دیجیتال بهترین و امن‌ترین راه معامله در یک صرافی است. صرافی والکس بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید در هر مکانی به صورت آنلاین معامله خود را آغاز کنید.
از طریق والکس می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته، ارز دیجیتال مانا را خریداری کنید. کافی است مراحل زیر را طی کنید:
  1. در والکس یک حساب کاربری بسازید.
  2. مدارک خود را آپلود کنید.
  3. در مدت‌زمان کوتاهی به شما پاسخ احراز هویت داده می‌شود.
  4. با استفاده از حساب بانکی کیف پول ریالی خود را شارژ کنید.
  5. در این مرحله می‌توانید برای خرید یا فروش ارز دیجیتال مانا اقدام کنید.
همچنین شما برای نگهداری از ارز دیجیتال مانا به یک کیف پول امن نیاز دارید. تیم توسعه دیسنترالند کیف پول متامسک ( MetaMask ) را پیشنهاد می‌کنند.

سخن پایانی

ورود به دنیای ارزهای دیجیتال کار سختی نیست با کمی مطالعه و یادگیری اصطلاحات، حتی با سرمایه‌های کمی نیز می‌توان از آن استفاده کرد به سود رسید. در این مقاله به معرفی و بررسی روند قیمت ارز دیجیتال مانا پرداختیم. نظر به آینده‌ای که همگان برای متاورس پیش‌بینی می‌کنند، توانایی تیم توسعه‌دهنده دیسنترالند در ساخت بازی و جایگاه نسبتاً خوب ارز مانا در میان ارزهای دیجیتال، انتخاب این ارز حتی برای افراد تازه‌کار نیز می‌تواند پرسود باشد.


بررسی روند قیمت ارز دیجیتال مانا (MANA)

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه