// کد مطلب: ۱۴۱۷۴۶

بانک مسکن/

حضور دکتر شایان در محل احداث پروژه آزادراه هفت تن قائم شهر - ساری

حضور دکتر شایان در محل احداث پروژه آزادراه هفت تن قائم شهر - ساری
لینک کوتاه کپی شد

دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با حضور در محل پروژه احداث آزادراه هفت تن قائم شهر - ساری از نزدیک در جریان امور ساخت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن ، طی این بازدید علی بابایی نماینده ساری و میاندورود، محمد علی نوبخت فرماندار شهرستان ساری و تنی چند از مسوولان این شهرستان حضور داشتند و چند و چون احداث این آزادراه و مزایای آن را تشریح کردند.
آزادراه هفت تن به وسعت 44 کیلومتر از قائم شهر به میاندرود ساری امتداد دارد که بانک مسکن تامین مالی 50 درصد این پروژه را بر عهده گرفته است.
این آزادراه در مرکز استان مازندران قرار دارد و با احداث آن حجم بار ترافیکی زیادی را در این استان کاهش می یابد.
پیشتر علی نیکزاد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه پیگیری مصوبات استانی از همکاری مدیرعامل مسکن برای تامین مالی این پروژه مهم در استان مازندران تقدیر و تشکر کرده است.

گفتنی است دکتر شایان مدیر عامل بانک مسکن طی سفر خود به استان مازندران از شعبه مرکزی بابل نیز بازدید به عمل آورد.
در این نظارت میدانی دکتر شایان از بخش های مختلف شعبه بازدید به عمل آورد و با کارکنان دوایر اعتبارات، تسهیلات، وصول مطالبات و خدمات این شعبه گفت و گو کرد.
همچنین مدیرعامل بانک مسکن نسبت به نحوه تسهیلات دهی بویژه در حوزه تسهیلات خرد و طرح نهضت ملی مسکن، عملکرد این شعبه را مورد ارزیابی قرار داد.
این بازدید به صورت سر زده انجام شد و سید حسین حاجی پور مدیر شعب بانک در استان مازندران، مدیرعامل بانک مسکن را همراهی می کرد.

حضور دکتر شایان در محل احداث پروژه آزادراه هفت تن قائم شهر - ساری

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه