// کد مطلب: ۱۴۱۷۸۱

بانک قرض الحسنه مهر ایران/

شایستگی کارکنان، عامل ارتقای عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شده است

شایستگی کارکنان، عامل ارتقای عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شده است
لینک کوتاه کپی شد

«محسن پدرام» در دیدار با کارکنان بانک در استان لرستان گفت: شایستگی، تلاش و توانمندی همکاران باعث ارتقای سطح کمی و کیفی شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «محسن پدرام» نائب رئیس و «ناصر سیف‌الهی» عضو هیأت مدیره، دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان و «احمدرضا فرجی» معاون مدیریت امور استان‌های بانک با سفر به استان لرستان، با کارکنان مدیریت شعب استان دیدار و از شعب مختلف بازدید کردند.
پدرام، نائب رئیس هیأت مدیره در دیدار با کارکنان استان لرستان، با اشاره به فلسفه وجودی بانک، گفت: کارکنان بانک باید در شرایط کنونی جامعه با دلسوزی و تعهد به ارائه خدمت به هموطنان بپردازند و در این مسیر با رعایت اصل دانش‌محوری، خدمات بهینه و به‌روزرسانی شده را به مشتریان ارائه کنند.
وی در ادامه از کارکنان خواستار رعایت انضباط کاری و اهتمام در خدمت شد و گفت: تحقق پیشرفت در گرو جلب رضایت مشتریان است.
کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارتی برای امور مختلف زندگی مردم شود
پدرام اظهار داشت: باید به گونه‌ای پیش برویم که شعار مدیرعامل بانک محقق شود و کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به کارت زندگی هموطنان تبدیل شود.
نائب رئیس هیأت مدیره بانک ادامه داد: استان لرستان در سال‌های گذشته و به‌ویژه در سال 1400 عملکرد مناسبی داشته که امید می‌رود امسال نیز با اهتمام همکاران، به جایگاه شایسته و درخوری در بانک و در شبکه بانکی کشور دست یابد.
رشد منابع استان در گرو مشتری‌مداری است
در ادامه سیف‌الهی عضو هیأت مدیره بانک با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی در هر سازمان گفت: خوشبختانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با نیروی جوان، متخصص و متعهد خود توانسته نقش مؤثری در شبکه بانکی کشور و به‌ویژه در عرصه قرض‌الحسنه، ایفا کند.
وی گفت: شایستگی، تلاش و توانمندی همکاران باعث ارتقای سطح کمی و کیفی شده است.
سیف‌الهی در ادامه با اشاره به سابقه عملکردی مدیریت شعب استان لرستان، افزود: کارکنان استان باید ضمن رعایت مقررات و ضوابط، با حفظ اصل مشتری‌مداری، همچون گذشته رضایت مشتریان را جلب کنند تا به تبع آن، رشد روزافزون منابع استان میسر شود.
افزایش سقف وام قرض‌الحسنه رضایت مشتریان را بیشتر می‌کند
قاسمیان مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک نیز ضمن اشاره به خدمات ارائه شده بانک به جامعه، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم، که همچون گذشته، الگوی بانکداری قرض‌الحسنه در کشور باشیم و در این راستا، تلاش مضاعف از سوی همکاران ضروری است.
وی افزود: افزایش سقف وام قرض‌الحسنه از 50 به 200 میلیون تومان و همچنین ورود به بازار بین بانکی از مهمترین اقدامات این بانک در طول چند ماه گذشته بوده که موجب رضایت بیش از پیش مشتریان و همچنین بهبود شاخص‌های مختلف بانک خواهد شد.
قاسمیان اظهار داشت: مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اغلب با انگیزه معنوی و نیت‌های خالص با بانک ارتباط دارند و بانک دارای خوش‌حساب‌ترین مشتریان شبکه بانکی است.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: راه‌اندازی باشگاه امور مشتریان از جمله اقدامات خوبی است که در دستور کار قرار دارد که این مهم در کنار اقداماتی همچون پاسخگویی آنلاین در وب‌سایت بانک و در اپلیکیشن همراه‌بانک از مزایای مهم برای مشتریان محسوب می‌شود.
در پایان، فرجی معاون مدیر امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه گزارش اجمالی درباره عملکرد مدیریت شعب استان در سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری، گفت: عملکرد مناسب استان در سال گذشته موجب شده که استان در جایگاه سوم در سطح کشور قرار گیرد.
وی گفت: با توجه به اینکه از ابتدای سال تا کنون نیز استان دارای رشد بالغ بر 9 درصدی منابع نسبت به پایان سال گذشته است، همکاران باید اهتمام داشته باشند که ضمن رعایت شاخص‌های عملکردی و تلاش روزافزون، رشد بیش از پیش خود را رقم زنند که این امر موجب افزایش توانمندی بانک در ارائه خدمت هر چه بیشتر به مردم خواهد شد.

شایستگی کارکنان، عامل ارتقای عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شده است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه