// کد مطلب: ۱۴۱۸۷۵

مدیرعامل صنایع شیر ایران در جمع همکاران پخش سراسری:

جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی برای ویزیتورهای موفق مد نظر داریم

جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی برای ویزیتورهای موفق مد نظر داریم
لینک کوتاه کپی شد

در مسیر توسعه فروش، مدیران هم باید فعالیت ویزیت مشتری داشته و برای اهداف فروش بالاتر زمینه سازی‌ کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران(پگاه)، در دیدار با معاونین، مدیران و کارکنان پخش سراسری بازارگستر پگاه، با اشاره به این مطالب افزود:باید منشا اثر باشیم و بدانیم که مسیر موفقیت‌های بیشتر پگاه از مسیر پخش سراسری و فروش بالاتر می‌گذرد.

وی با با بیان این پرسش که از مخاطبین در حوزه بازار گستر و پخش سراسری چه انتظاراتی داریم؟ و چه باید کرد ؟ حاضرین را به پاسخگویی دعوت و تصریح کرد: مشکلی با پرداخت اضافه کاری بیشتر نداریم و معتقدیم اگر سازمان به جایی رسید که ویزیتورش به حدی فروخت که چند ده میلیون‌ تومان بیشتر حقوق گرفت، برای او جایزه ویژه‌تری هم از جانب مدیرعامل صنایع شیر درنظر داریم که به صورت نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد.

محمدپور با اشاره به حذف ارز ترجیحی در حوزه صادرات افزود: در این حوزه ٢٧ درصد رشد داشتیم و بر همین اساس هر چه تولید داشته باشیم، قادریم نامحدود بفروشیم. زیرا هم اکنون در حوزه صادرات در منطقه پتانسیل بالایی وجود دارد و نگرانی بابت تزلزل در صادرات وجود ندارد.

وی با تاکید بر رشد سود 153 درصدی 3 ماه سال 1401 نسبت به بودجه هم توضیح داد: مقایسه عملکردسود 3 ماهه نخست امسال به سال قبل هم نشان از رشد 2.5 برابری سود می‌دهد.

او با تقدیر فعالیت همکاران در حوزه کشت و صنعت و شرکت‌های تولیدی در گرمای طاقت فرسا، از همکاران ستاد نیز خواست تا متناسب با تلاش این همکاران، فعالیت کنند.

محمدپور اضافه کرد: ما وامدار خدمات حوزه کیفیت محصولات هستیم و خوش نامی پگاه ناشی از تلاش گذشتگان ما در این حوزه هست.

وی در خاتمه از کارکنان شرکت پخش دعوت کرد که در این جلسه مسائل خود را بیان کنند که برخی از همکاران مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

گفتنی است، در این نشست سرپرست شرکت پخش سراسری، سرپرستان معاونت بازاریابی و فروش و معاونت مدیریت توسعه و منابع، مدیرعامل پگاه گلپایگان و معاونین و مدیران شرکت پخش سراسری نیز حضور داشتند.

جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی برای ویزیتورهای موفق مد نظر داریم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه